5 Perkara Wanita Berkulit Cantik Selalu Lakukan!



Mesti ada diantara anda tertanya-tanya bagaimana wanita miliki kulit cantik menjaga wajah tanpa perlu bersusah payah atau gunakan produk ribuan ringgit.

Sebenarnya tabiat hidup anda mendorong kepada kecantikan kulit anda. Kami kongsikan 7 perkara wanita miliki kulit cantik selalu lakukan.


1. Tidur sentiasa cukup
Wanita berkulit cantik tidur sekurang-kurangnya 8 jam setiap hari. Tidur yang cukup membuatkan kulit lebih remaja dan kurang kedutan, garis halus dan juga tiada lingkaran hitam bawah mata.


2. Sentiasa gembira
Kalau nak kulit cantik, bebaskan diri anda dari masalah dan sentiasa gembira. Ini tip mudah untuk buatkan kulit anda bercahaya. Tekanan menyebabkan penuaan awal dan kulit jadi kusam sama seperti emosi anda.


3. Sentiasa hirup udara segar
Wanita berkulit cantik sentiasa bersukan atau paling tidak mereka akan keluar untuk hirup udara semula jadi. Ia sekaligus melancarkan aliran darah ke muka dan wajah lebih bercahaya kerana banyak oksigen dan nutrisi.


4. Banyak minum air
Wanita berkulit cantik akan mengambil sekurang-kurangnya 2 liter air sehari. Ia membantu untuk membuang toksin dalam badan sekaligus buatkan kulit lebih cantik.


5. Tidur terlentang

Jika anda tidur meniarap atau sisi, ia akan meninggalkan garis pada kulit. Lama- kelamaan, tekanan pada wajah ketika tidur boleh menyebabkan kedutan.

Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara anda agar nampak lebih seksi you... klik feredeabeauty.blogspot.my untuk mantapkan payudara anda dengan cara yang selamat dan berkesan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...