Lawak Pendek Pakai Tudung

Lawak Pakai Tudung :)  :)
Aisa nekad ingin berubah, hari ini dia nekad akan pakai tudung. Dia sudah ada beberapa set tudung yang bakal diragakan besok.
Alat solek yang matching dengan warna tudung pun sudah ada.
Besok dia ingin menjadi seorang yang baru ya... seorang yang lebih baik.
Aisa: "salah ke apa yang saya buat? Salah ke saya berubah…?”
Jas: "apa masalah ko ni?
Aisa: "aku tak tahu mengapa, aku dah berubah, aku dah pakai tudung, tapi orang laki asyik ngorat aku lagi...Aku jalan ada je yang pandang aku lain macam. Ramai yang tertawakan aku.... I mean kita kat Malaysia hokey, kalau kat US ke aku faham la diorang tak suka wanita bertudung cam aku...,"
Benci!!! apa salah aku????
Jas: "ish, ish ish... kesian!" Kau nak tahu sebab apa?
Aisa: "Ya, ... apa sebab nye? apa?"
“Kau tu jantan la bodoh!!!!! Pakai tudung ke tak pakai ke..tak de beza." hahahahaha
Aisa: "Kalau aku nak berubah camne?"
Jas: "Bengong ^%$^&%&^**& ko tanya ustaz la..."
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...