Cara Berkesan Bakar Lemak Dalam Masa Sehari!!!


Setiap kali makan banyak terutama makanan yang berlemak, tinggi kolari, jangan tunggu lama untuk membakar lemak yang terbentuk dan makin menimbun.


Jangan dibiarkan sebab itulah punca perut buncit dan menggeleber.

Sebelum itu terjadi, lakukan cara paling berkesan dan mudah untuk membakar lemak yang anda boleh lakukan setiap hari!


1. Minum teh hijau
Ia membantu menghakis lemak dalam tempoh 24 jam. Kandungan kafein dan cetechin dalam teh hijau membakar lemak lebih banyak. Minum 2 cawan teh hijau sehari.


2. Berjalan
Untuk membakar lebih banyak lemak dan kalori, lakukan senaman paling mudah iaitu berjalan. Paling tidak selama 15 minit.


3. Jangan banyak duduk
Jika anda bekerja di pejabar dan sentiasa duduk depan komputer, ia akan menjejaskan kemampuan tubuh membakar lemak sebanyak 90%. Jadi rajin-rajin berdiri dan bangun dari kerusi.


4. Berbasikal

Bagi yang memiliki basikal senaman, atau basikal sebenar, ambil masa berkayuh selama 20 minit sehari. Cara ini mampu mencairkan lemak di perut.


Jnagan lupa cuba tau uolls....
Amalkan sebanyak mungkin...Pasti ada perubahan...hihihi

Untuk lebih mujarab , Uolls kena lah pakai Korset tuk dapatkan bentuk badan yang kurus, ramping dan cantik dengan pantas dan selamat 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...