50 Jenis Design Pelamin Perkahwinan Yang Pelik dan Berbeza


Pelamin nak pilih tema apa ye? Jangan pilih wana yang putih dan baju you all pun putih juga, jadi tak nampak elemen-elemen yang ingin ditonjolkan. Color contrast perlu ada dalam hiasan pelamin. Yelah.. you all dah habiskan banyak duit untuk hiasa pelamin, tak kan la nak accept apa yang ada saja. Dah upah photographi tapi gambar tak cantik dan tenggelam.
So, admin nak kasi cadangan agar you all cara kelainan dalam hiasan pelamin you all. Jangan pilih sesuatu yang sama saja. Pelamin yang simple tapi lain dari yang lain. 
So kenangann ini akan menjadi suatu memori yang berbeza pada pengunjung tetamu yang hadir. Tema pun boleh la buat yang lain dari lain tau..



Tak semestinya yang berbeza itu mahal tapi ianya hanya different. Orang pun akan ramai datang dan snap picture you all tau. Bayangkan kalau sama saja, tak best la nak share kat orang kan...





Pengalaman dalam air... you all tak nak buat satu? hehehe 
Cuba buat pengalaman atas udara plak
























 Pelamin di dalam taman background natural dan pokol yang real. something different kan..

So you all buat lah pilihan yang berbeza untuk dijadikan memori yang boleh di share di IG you all, di facebook, blogs mai sini admin nak share. tau.. janji ada kelaianan.... orang suka tau tengok..


So para pengantin perempuan sekalian, pastikn please la pakai korset. Admin tengok ada pengantin perempuan pakai baju pengantin tapi nampak buncit, alahai... tak cantik you...
Pakai korset bentuk badan you all akan terbentuk dengan cantik dan perut sekejap aja nampak ramping. Jadi baru la cantik nak ambik gambar dan share.

Klik http://islalisacorset.com




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...