Drama Patahnya Sebelah Sayap Review


Sekarang ni agak trending la citer #patahnyasebelahsayap. Dea tak pasti apa maksudnya patahnya sebelah sayap tu. Maybe kisah Aeril yang kematian isterinya yang dirasakan teruk kesannya. Maybe citer ni nak tonjolkan Aeril sebagai watak utama.

Citerni agak cliche, lebih kurang sama jer dengan yang citer drama yang lain. Ummi Nazeera juga bawa watak perempuan yang lembut, baik dan bertudung. hehehehe.
So, tak ada yang special la....cubalah kasi watak Ummi ni something yang boleh berikan sumber inspirasi pada kaum wanita... Yang tengok citer ni pun ramai wanita kan...
Harap para pembuat drama, ni faham orang perempuan ni memang dijadikan sebagai seorang yang lemah, lembut, senang dipedaya. Wujudkan watak perempuan yang tabah, jiwa kental, cakap straight to the point mesti drama ni boleh kasi letup.
Ini watak Ummi jadi gadis pembuat kopi, untuk boss. Lepastu boss pulak buli dia...


---------------------------------------------
Hancur-hancur aku... bila aku tengok perempuan yang lembek gituew...
Tapi Dea tetap support drama tempatan, cuma, cubalah buka sikit minda tu, buat sesuatu yang BERBEZA. Sebab tu, drama adaptasi novel dapat sambutan yang tinggi, sebab ada yang berbeza. Watak perempuan tu lain dari nature dia.
oklah you all wanita... memang nak cantik menarik kan... Click sini http://islalisacorset.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...