Merokok Tak Bahaya?



Banyak orang berfikiran bahawa rokok merbahaya, tapi setelah diselidik oleh beberapa pakar dalam bidangnya ternyata rokok itu sama sekali tidak merbahaya.

Ada sebuah the untold story yang membuka mata dunia bahwa rokok itu tidak merbahaya sama sekali.

Ada tiga orang pakar dan mereka selalu bersama kemana saja.

Tapi ketiga tiganya memiliki kesukaan berbeza,

Pakar A = DR Jon @ suka perempuan

Pakar B = DR Joni van Walker @ suka minum minuman keras

Pakar C = Dr. Toni Tobacco @ suka segala jenis rokok



Suatu hari mereka pergi ke dukun sakti. Lalu mereka memilih sesuai kegemaran masing-masing.

Si A : ”Aku mau perempuan² muda dari berbagai bangsa dan makanan minuman yang cukup. Letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun"

Si B : “Aku mau semua jenis arak dari seluruh dunia dan bekal makanan yang cukup letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun"

Si C : ”Aku mau semua jenis rokok dari seluruh dunia dan makanan yang cukup letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10tahun”

Selepas 10 tahun kemudian, dukun sakti membuka pintu gua masing² sesuai dgn perjanjian mereka.

Ketika pintu Gua pertama dibuka, keluarlah si A, kurus kering, berdiri pun tidak mampu karena lutut sudah goyang hampir kebas, sebab hari-harinya dihabiskan dengan perempuan.

Beberapa saat kemudian si A pun jatuh ke tanah lalu mati.. 
Pintu Gua II dibuka, maka keluarlah si B, perut buncit dan mata merah karena hari-harinya dihabiskan dengan minuman arak, jalan terhuyung hayang dan jatuh ke tanah lalu mati.

Pintu III dibuka, keluarlah si C, sihat walafiat bahkan lebih sihat dari 10 tahun lalu.

Dia berjalan tangkas ke arah dukun itu dan terus menumbuk kepala sang dukun serta berkata: “ Dasar DUKUN BENGONG!!! LIGHTERNYA MANA???! Kempunan aku 10 tahun dalam tu!” n

Kesimpulannya : ROKOK TIDAK MERBAHAYA KEPADA KESIHATAN SELAGI TIDAK ADA API NYA.
=====================================

Ok babe, apa yang paling penting jangan hancurkan moment yang paling berharga dengan tidak memakai korset tau!!! Perut buncit nanti orang mengata, dah mengandung la...tua la...nampak buncit, tak cantik pengantin tu....dan bermacam-macam lagi la orang nak mengata...
Korang tak tahu betapa streenya moment tu...
Jadi pakai la korset. Pilih Islalisa Corset tau..ada banyak design dan kualiti yang paling tip tip siap ada warranty dan money back guarantee... Harga???? Ya Ampun! Kalau dah tau memang berbaloi!!!!
klik sini babe http://islalisacorset.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...