Medical Card Termurah

Lapan Bulan Tunggu Giliran di Bedah
Tak Kesian???? Anda Mungkin Terselamat Masa Sekarang

Kisah Sedih Sering kali Berlalu Melepasi Hidup Kita...
Tapi ingatlah kita mungkin akan menjadi salah seorang dari mereka dan mungkin lebih dasyat...
tapi apa persediaan kita?

APAKAH KELEBIHAN KAD PERUBATAN TAKAFUL KAMI?

1. TIADA LIMIT HAD SEUMUR HIDUP – anda mampu memilih pelan kad perubatan keluarga dengan limit (minima RM100,000/tahunan setiap ahli keluarga), tetapi TANPA LIMIT SEPANJANG HIDUP.

2. Perlindungan Menyeluruh – melindungi anda dari penyakit biasa seperti  denggi dan sebagainya. Melindungi anda ketika berlaku penyakit kritikal seperti sakit jantung, kanser dan sebagainya. Juga melindungi anda ketika berlaku kemalangan jalan raya, ketika bersukan, membersih rumah dan sebagainya.

3. Kemasukan Hospital Tanpa Gangguan Dengan "SWIPE FACILITY" – anda hanya perlu swipe kad di kaunter hospital atau Priority Lane (kaunter khas untuk pemegang polisi AIA di beberapa hospital panel kami yang terpilih), membantu melancarkan kemasukan anda ke wad.

4. Preloaded RM2,000.00 Di Dalam Kad Perubatan – mempercepatkan proses anda mendapatkan Guarantee Letter tanpa perlu deposit. (deposit perlu dibayar seperti kad perubatan lain, sekiranya Guarantee Letter tidak mendapat approval dalam kes-kes tertentu dan terpencil).

5. Tidak WAJIB Mengambil POLISI TAKAFUL HAYAT – kebanyakkan skim kad perubatan memerlukan anda menyertai skim insurans nyawa. Kad perubatan keluarga ini tidak mewajibkan anda menyertai apa-apa skim insurans nyawa. (Namun anda juga boleh lampirkan kad perubatan ini sebagai rider tambahan kepada polisi takaful hayat jika perlu).

6. Kad Perubatan Tanpa Tunai – kad ini adalah plan cashless di mana anda tidak perlu bayar dahulu dan claim kemudian. Pihak takaful akan bayar terus kepada hospital panel.

7. Tiada Perkongsian Limit Perlindungan – di bawah pelan keluarga, setiap ahli mempunyai limit masing-masing. Contoh, plan minima kad perubatan keluarga memberikan RM100,000 perlindungan setahun untuk setiap ahli keluarga. Jika terdapat 4 anak dan ibubapa, iaitu 6 orang semuanya, maka perlindungan adalah RM100,000 setiap ahli keluarga.

8. Bayi Baru – setiap anak anda yang lahir akan dilindungi oleh pelan keluarga selepas satu bulan usianya tanpa bayaran lebih. (jika plan bersama anak atau plan family)

9. Faedah Penjagaan – membolehkan anda mendapat EXTRA makanan dan katil bagi menjaga anak di wad.

10. Pre & Post Hospitalization – anda juga boleh claim semula bil-bil rawatan selama 60 hari sebelum dan 120 hari selepas dimasukkan ke hospital. Rawatan sebelum dimasukkan ke hospital dan rawatan susulan selepas masuk hospital.

11. Perbelanjaan Rawatan - faedah perbelanjaan perubatan dan rundingan termasuk Akupuntur dan Fisioterapi selepas hospitalisasi.

12. Rawatan Pesakit Luar – anda boleh membuat tuntutan semula bil-bil rawatan pesakit luar di klinik dan hospital akibat kemalangan tanpa perlu dimasukkan ke hospital.

13. Hospital Bukan Panel – anda juga boleh membuat tuntutan semula bil hospital anda jika dirawat di hospital bukan panel.

14. Bilik dan Penginapan Tambahan di Luar Negara – tambahan bayaran untuk bilik dan penginapan membantu anda menanggung kos yang biasanya lebih tinggi di luar negara. (hanya North America, EC countries and Japan sahaja).

15. Pemindahan Perubatan Kecemasan – kami akan membayar perbelanjaan bagi kos pengangkutan yang perlu, khidmat perubatan dan bekalan perubatan dan / atau yang diaturkan AIA Services akibat pemindahan perubatan kecemasan. Had seumur hidup sehingga USD1 juta

16. Pelepasan Cukai – sijil ini boleh melayakkan anda untuk mendapat pelepasan cukai peribadi. (tertakluk kepada keputusan akhir oleh Lembaga Hasil Dalam Negeri).

17. Lebih 70 Panel Hospital – terdapat banyak panel hospital yang anda boleh gunakan di seluruh negara. Contoh SJMC, PANTAI, ASSUNTA, SUNWAY, DARUL EHSAN, SELANGOR MEDICAL CENTER, TAWAKAL KL, AMPANG PUTERI, DAMANSARA SPECIALIST, GLENEAGLE HOSPITAL dan sebagainya.

18. Carian Panel Hospital secara ONLINE – carian menggunakan applikasi "AIA locator" memudahkan anda mencari lokasi hospital panel yang berhampiran di mana sahaja anda berada menggunakan telefon pintar anda.

19. Penggunaan iPad Oleh Semua Perunding Kami – permohonan anda akan menjadi lebih cepat, lancar dan terurus.

20. Kadar Sumbangan Amat Rendah – Pakej individu serendah RM67 sebulan  dan serendah RM340 untuk satu keluarga (kadar sumbangan adalah mengikut umur)



Lagi Kelebihan Kad Perubatan AIA Public Takaful ADA BANYAK...

Dapatkan Konsultasi Percuma
Hubungi SMS/Whatsapp / Call 

Nasri +6019 3702629

Life planner: Kuala Lumpur, Selangor, N9, Perak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...