30 Cara Bergaya dengan Palazzo


Babe, cantiknya kalau pandai bergaya kan.. Nampak trendy dan confident bila jalan-jalan sana sini. Kawan pun asyik tanya je, cantik baju awak. Rahsianya kenalah pandai bergaya. Apa gunanya beli mahal tapi tak pandai nak bergaya matching pun tak reti. Kombinasi warna pun ke laut. 
Tak semestinya kena mahal baru ada gaya, tapi kenalah bersesuaian dengan si pemakai. 
Palazzo adalah bentuk seluar yang straight cut yang longgar. Nampak macam skirt labuh tapi sebenarnya seluar. Memang sedap pakai. Jadi kalau sis nak ada koleksi dalam wadrobe sis pastinya adanya warna elemen tanah seperti coklat, kelabu dan hitam. 
Senang nanti you nak grab and go. 



kalau you all nak berfesyen gaya polakot dan bercorak pastikan blouse top warna putih dan plain tau.. baru la nampak elegant. Jangan penuhkan badan dengan bercorak-corak



Personaliti yang pakai palazzo ni memaparkan seorang yang simple dan elegant. tengoktu brgayakan sekali dengan belt, Cun babe. 



 Elakkan warna yang galak macam pink, purple, nanti orang tak nampak awak, tap seluar awak


Elemen bercorak, digayakan dengan blouse top putih, plain, Cantikkan...

















Apa yang penting untuk nampak sentiasa bergaya, Pastikan sis pakai corset, barulah lemak di bahagian paha dan punggung nampak mantap, bila pakai seluar tak la nampak punggung mengelebeh, londeh dan jatuh. Memang tak cantik babe kalau punggung jatuh pakai palazzo, jeans, confirm tak selera tengok kat cermin. Jadi bila pakai corset, sis yang punggung mengelebeh ke bawah pun nampak mantap, anjal dan padu. 
Wow apa lagi klik http://islalisacorset.com/ dapatkan Islalisa Corset untuk jenama korset terunggul, berkualiti tinggi dan ada waranty. Tak rugi memang berbaloi sangat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...