Fesyen Blouse Terkini 2016



Sonata Blouse  RM65 bukan RM57 saja free poslaju tau!!! Blouse ini labuh dan longgar sesuai pada mereka yang merasai kelaianan dalam blouse. Blakang ada design stripe. Memang berbeza fesyen ni. Apapun ianya beza tapi nampak ringkas, casual dan trendy. Cubalah! Stok terhad tak ada restok.

 Jin Min Blouse RM65 Diskaun RM58 Diskaun lagi. limited edition tau! Fesyen Korea. Blouse ini ada kelainan di bahagian bawah terdapat lace putih, hanya di bahagian bawah saja, blouse ni selapis saja. Jadi tak la panas. Awak akan nampak bergaya dan menawan. Cubalah tambahkan koleksi blouse di wardrobe. Ada dua warna hitam dan biru. Stok terhad tidak akan restok


Katherine Blouse RM57 free pos!!! tau! Warna hitam putih jalur adalah favorite mereka yang sukakan gaya classy dan stylo. Fesyen ini akan menyerlahkan blouse dari orang  yang memakai. Pastinya dari jauh orang akan tengok jalur dan berikan persepsi blouse ini adalah jenis yang mahal. Tapi tak kan....Cubalah

Denim Tie Blouse RM57free pos. Mana nak dapat...hahaha Limited Edition. Diskaun cuba whatsapp, dapat lagi murah!
Awak suka travel tapi tak suka pakai blouse yang kena gosok? Nak nampak casual, trendy? Cubalah Denim Tie Blouse. Anda boleh gayakan dengan tight jeans black, pastinya anda nampak lebih casual.
http://sweetsonata4u.blogspot.my/2016/04/denim-tie-blouse.html

Hania Cherries RM65, Diskaun cuba whatsapp, dapat lagi murah! Awak suka keluar shopping? Suka pakai jeans, dan pants? Maybe awak boleh cuba blouse ini. Gabungan belt di pinggang memberikan impak kelainan dan mewah berbanding dengan blouse yang lain. Boleh bergaya dengan berbagai jenis belt yang menarik. Awak mesti suka bila memakainya. Boleh digayakan dengan jean, seluar PU tight boleh ke Pavillion, KLCC dating atau bersama keluarga. Cubalah tambahkan koleksi blouse awak. 

Wawa Included Shawl, Pants RM60, Diskaun cuba whatsapp, free pos, diskaun lagi
Wow! complete set tudung dan pants tight semua sekali satu fashion untuk anda. Kalau tak ada idea nak pakai boleh terus grap set ini dan pakai. Fesyen ni simple saja, sesuai untuk anda yang suka pada gaya casual dan simp

Fasha Blouse RM57 free pos Mana lagi nak dapat!!! berbaloir..Hello? Adakah awak sukada pada blouse labuh yang bercirikan kemelayuan. Design ini adalah yang terkini yang berkonsepkan baju kurung melayu kedah. Mestilah selesa di pakai sebab banyak udara boleh masuk di bahagian bawah dan di celah lengan. Pastinya anda akan nampak sopan dengan blouse ini . Cubalah, Muat sehingga XL

Jasmine Casual Blouse RM55 free pos
Tak tahu nak pakai apa pergi kerja? Rasa cari yang simple dan mudah di pakai saja. Yes, simple, plain blouse adalah pilihan yang tepat kalau anda nak serlahkan akesosori anda. Terutama pada bahagian rantai dada dan gelang. Pastinya anda nampak lebih elegant dan bergaya. Apa yang penting anda akan lebih fokus pada kerja jika anda pakai yang simple.

Seo Yun Leopard Design Blouse RM65 free pos cuba PM dapat lagi murah berbaloi!! Whatspp tau!
Adakah anda suka warna yang gelap? Blouse leopard ini mungkin sesuai dengan anda. Warna gelap adalah elegant dan bergaya. Warna gelap hitam dan kelabu biasanya di pakai di kalangan orang-orang Eropah. Warna ini tidak menarik perhatian orang, tapi ianya sangat di terima dan sedap mata memandang. Orang lebih fokus pada perwatakan anda kerana anda akan nampak lebih matang dan professional. Selamat mencuba. Cuba PM, stok adalah limited tak akan restok. Free size muat M, L

Jenny Blue Blouse RM57 free pos tau... Cantik!
Awak suka dengan blouse yang labuh dan nampak trendy? Cubalah Jenny Checker blouse. Design checker baby blue ini nampak feminine dengan gaya yang tersendiri. Boleh tight in atau lepaskan dan digayakan dengan jeans, atau boleh juga dibuat sebagai cardigan. Macam-macam style boleh buat.
http://sweetsonata4u.blogspot.my/2016/03/jenny-checker-blouse.html

 Huda Batwing Blouse Plus Black Skirt RM75 free pos, complete set lagi! Hello awak... Blouse batwing adalah design yang terkini dan baru. Design in agak formal dan boleh digayakan ke pejabat. Cubalah gayakan dengan aksesori rantai panjang dan belt besi silver anda pasti nampak lebih menawan.


Qistina RM80 complete set, Nak murah lagi PM ye... Design ni agak baru di pasaran  dengan ikatan ribbon. Di maklumkan lengan blouse ni tak ada lining. Pada anda yang pentingkan aurat bahagian lengah, blouse ini mungkin tak sesuai untuk anda. Namun awak boleh pakai blouse ini dengan blazer. Design ni limited tak akan ada restok, pm kalau berminat.

Casual Plain Pocket Blouse RM55 free pos tau!! Biasa kita jalan-jalan, nak nampak normal dan tidak terlalu banyak labuci, renda-renda dan terlalu feminine. Mungkin blouse top ini boleh jadi pilihan anda. Boleh digayakan secara casual nak lepak dan santai bersama kawan-kawan atau shopping. Blouse ini kombinasi kain fabric cotton dan chiffon. Ya! banyak di korea kain jenis ni, sebab ianya nampak licin, streachble dan selesa. Cubalah. Ada satu saiz M saja. Kalau berminat PM Stok limited dan tidak akan restok.

 Ye Jun Brown Peplum Blouse RM65 free pos cuba PM whatsapp dapat lagi diskaun!
Blouse ini diperbuat dari material cotton yang selesa. Di musim panas, cotton akan lebih mudah menyerap air dan menjadikan kulit kita lebih bernafas. Design ini adalah yang terkini di Korea. Sesuai kalau awak pakai shawl atau pun tidak. Boleh digayakan dengan skirts labuh pastikan warna black dan jean. Boleh nampak casual dan formal.

Min Seo Tuck Neck Blouse RM59 , Cuba PM dapat diskaun lagi!
Anda gemar keluar jalan-jalan mungkin travelling malam-malam, atau suka ke Korea, Taiwan tapi tak ada baju yang sesuai. Baju ni selapis saja, tapi kain cotton ini agak tebal, Ia sesuai kalau awak keluar tengok wayang malam-malam jadi anda tidak terasa sejuk. Blouse ini juga agak labuh dan sesuai pada muslimah. Jika anda pakai shawl, ada boleh pilih warna bercorak atau plain.

Ye Jun Sport Top Blouse RM57 free pos lagi. Limited ni.. dah tak restok. PM laju-laju
Awak mungkin jenis yang sportive. Suka berjalan gaya sportive. Awak mungkin seorang yang aktif. Jadi saya cadangkan Ye Jun Sport Top Blouse. Kalau musim hujan, awak boleh pakai hoodie ni sebagai penutup kepala. Nampak stylo tau! Tak ramai fesyen wanita yang pakai hoodie, jadi awak akan nampak kelainan di sini. Cuba gayakan dengan sandal sportive. Wow! awak nampak sportive, sihat dan aktif. Ada ramai lelaki yang suka perempuan sportive kerana mereka nampak sihat dan tahu jaga kesihatan. Cubalah.

Sonia Lantern RM65 Cuba Whatsapp dapat lagi diskaun lagi murah!! Awak suka keluar shopping? Suka pakai jeans, dan pants? Maybe awak boleh cuba blouse ini. Gabungan lace di bahagian lengan memberikan impak kelainan dan mewah berbanding dengan blouse yang lain. Lace itu kemas dan sangat terletak. Awak mesti suka bila memakainya. Boleh digayakan dengan jean, seluar PU tight boleh ke Pavillion, KLCC dating atau bersama keluarga. Cubalah tambahkan koleksi blouse awak.

Ji Hun Loose Blouse RM60 free pos, terkini tau design ni.
Anda gemar keluar jalan-jalan mungkin travelling malam-malam, atau suka ke Korea, Taiwan tapi tak ada baju yang sesuai. Baju ni selapis saja, tapi kain cotton ini agak tebal, Ia sesuai kalau awak keluar tengok wayang malam-malam jadi anda tidak terasa sejuk. Blouse ini juga agak labuh dan sesuai pada muslimah. Jika anda pakai shawl, ada boleh pilih warna bercorak atau plain.

Min Jun Checker Blouse RM65 free pos. Cuba awal PM dapat lagi diskaun. Design limited ni!!
Blouse ini cantik dan sedap di pakai. Diperbuat dari kain cotton dan bercorak kotak-kotak. Memang sudah nak cari design blouse Min Jun Checker ini. Banyak blouse kotak-kotak dijadikan macam ala kemeja lelaki. Tapi corak ini dibuat gaya peplum dan ada ikatan di pinggang. Menarik. Cubalah, awak mesti nampak lain dari yang lain. Kalau awak pakai shawl, pastikan pilih warna plain ok..
Selamat mencuba.

Ji Woo Box Black White Checker Blouse RM57 Cuba PM dapat lagi diskaun. Anda mungkin bukan jenis  yang feminin, tak suka skirts, jubah kembang. Mungkin awak suka blouse checker hitam putih ni. Sesuai dengan perwatakan awak yang suka pada aktiviti lasak, mudah berkawan dengan lelaki dan suka sembang dan happy go lucky. 
Cubalah blouse ini, awak akan lebih mudah berkawan dengan lelaki. Kalau awak pakai shawl pastikan warnanya adalah hitam atau putih. Selamat mencuba ya! 

Denim Stripe Loose Blouse RM57free pos, Cute, Casual
Blouse denim ini sesuai digayakan secara casual. Anda akan nampak lebih mesra dengan berpakaian jeans dan lebih dirapati oleh kawan-kawan secara sosial kerana anda lebih casual, cool dan tidak formal. Sesuai digayakan bersama kawan-kawan pada waktu weekend dan semasa percutian. Ia tak perlu nak gosok, ambil dan pakai, tapi nampak menarik.

Jeo Woo Blouse - RM65free pos cuba PM / whatsapp  dapat lagi murah
 Anda suka blouse casual? Suka pakai jeans tapi nak nampak feminin, ranggi dan sopan. Boleh la pakai blouse ini sesuai pada mereka yang suka kan gaya casual dan stylo. Nak ke luar negara pun mudah kan. Nampak simple, casual dan stylo lah! Best tau kain T shirt campuran denim. Amatlah selesa! Cubalah Size M,L saja ada. Limited edition, tidak akan restok, pm kalau masih lagi ada stok

Black Serious Casual Blouse RM65Cuba PM dapat lagi diskaun, Murah Berbaloi!
Adakah anda suka warna yang gelap? Blouse ini mungkin sesuai dengan anda. Warna gelap adalah elegant dan bergaya. Warna gelap hitam dan kelabu biasanya di pakai di kalangan orang-orang Eropah. Warna ini tidak menarik perhatian orang, tapi ianya sangat di terima dan sedap mata memandang. Orang lebih fokus pada perwatakan anda kerana anda akan nampak lebih matang dan professional. Selamat mencuba. Cuba PM, stok adalah limited tak akan restok. Free size muat M, L

Jumaira Batwing Blouse Complete Set RM85 free pos ye..Cuba PM ada diskau lagi ke???Ada suka gaya kain cotton t shirt yang lembut? Semua orang suka kan...sebab ianya sedap dipakai, selesa, flexible dan tidak banyak perlu digosok. Kombinasi blouse batwing dan skirt cotton ini mungkin boleh jadi pilihan anda yang suka pada keselesaan. Nak duduk bersila lama-lama pun tak panas dan boleh tidur sekali. Cubalah kalau pergi travelling rumah saudara, balik kg nak cari baju yang sesuai, tak kan nak pakai yang fancy-fancy kan... yang casual dan selesa ni adalah pilihan ter bagus.

Blouse ini adalah diperbuat dari kain cotton dan selesa di pakai gaya formal semasa di pejabat. Pilih warna gelap nampak elegant kalau nak ke opis nanti. Kalau nak gaya santai jalan-jalan pilih warna yang terang. Murah Berbaloi awak beli

Two Color Blouse RM55 free poslaju. Berbaloi sangat!!!This long blouse is made from chiffon, double layer. 
Blouse ini ada 2 layer dan diperbuat dari chiffon. Sesuai digayakan dengan jeans, atau seluar berwarna plain. Walaupun anda pilih warna yang terang, tak perlu risau, ada satu lagi lapisan inner. Sweet saja pada si pemakai blouse ini. Jika anda pakai shawl, pastikan warna yang anda pilih antara kombina dua warna dalam blouse ni. Cantikan kan...

Princess Cut Muslimah RM55 free pos tau, berbaloi!!
Jika anda suka pada yang labuh dan muslimah. Blouse ini sesuai dengan anda, blouse ini boleh digayakan dengan skirts dan seluar. Tidak akan nampak bentuk badan bila anda berjalan. Kain dwi lapisan chiffon dan inner yang licin pasti tidak akan nampak bentuk badan anda.


Karlisa Blouse RM57 Cuba Whatsapp kami, boleh lagi turun harga, kalau pandai tawar2 haha. Blouse ini adalah diperbuat dari kain chiffon 2 layer selesa di pakai. Embroidery di depan blouse adalah nampak mewah dan corak yang sangat mempersonakan. Blouse ini akan nampak mewah dengan labuci di tengah. Sesuai digayakan dengan skirt labuh straight cut atau jean. Jangan tight in blouse ni ye. Pastikan shawl anda padan dengn warna blouse.

This Lycra blouse is made soft and comfortable. Blouse ini diperbuat dari kain lycra yang sejuk. Memang tak perlu nak gosok, kain ini sesuai bagi aktiviti sukan dan banyak digunakan untuk aktiviti seperti event hiking dan outdoor yang lasak. Ia mudah kering. Cuba PM, kalau masih lagi ada warna dan size yang you nak. Berbaloi!

Snow Blouse ini adalah jenis labuh dan selapis. Jika anda memilih warna yang terang dan cerah, akan nampak jarang. Jika warna gelap tidak jarang. Sesuai digayakan dengan seluar atau skirt. Nak PM harga, warna ada banyak, tapi size anda belum tentu ada.

Long Medium Blouse RM55 free pos. Blouse labuh ini adalah selapis saja, ianya boleh dipakai guna inner atau pilih warna yang gelap supaya tidak nampak jarang. Simple dan trendy. Kalau anda suka menyusukan anak, mudah saja dengan blouse ini, anda boleh bawa anak di mana-mana saja sambil nampak trendy dan menarik. Pada anda yang tak suka pakai yang tebal, blouse ini memang sesuai terutama pada mereka yang suka keluar jalan di tengah panas.

 White Stripe Blouse RM57free pos, Mana nak dapat harga dengan kualiti lagi...free pos, free pos
 Anda suka blouse casual? Suka pakai jeans tapi nak nampak feminin, ranggi dan sopan. Boleh la pakai blouse ini sesuai pada mereka yang suka kan gaya casual dan stylo. Nak ke luar negara pun mudah kan. Nampak simple, casual dan stylo lah! Cubalah Size M saja ada. Limited edition, tidak akan restok, pm kalau masih lagi ada stok

Casual Loose RM55 free pos tau!!! Gaya casual, mudah digayakan dengan jeans, kain ini jenis mix cotton, sejuk dipakai dan bila anda nak keluar saja, tak perlu nak bergosok. Just grab and go. Simple and fast. 

Blue Floral Blouse  RM57 free pos, whatsapp ada diskau lagi tau! Blouse ini boleh digayakan untuk pergi ke pejabat, dengan gaya santai. Kain korea chiffon, tidak banyak berkedut dan tidak perlu habiskan masa untuk mengosok. Kelebihan chiffon ini warna kainnya tidak akan luntur dan tahan lebih lama. Cuma agak panas, tapi bergayakan...nampak cantik kain licin dan formal. Berbanding dengan kain material cotton, chiffon sentiasa nampak baru.

Stripe Loose Black Blouse RM57 free pos tau!, Blouse ini design sangat berbeza dan berkelaian, ianya sangat selesa diperbuat dari kain cotton. Kalau cuaca panas, ia terasa sejuk pada si pemakai. Boleh digayakan secara santai untuk keluar bersiar, shopping, dating dan berkelah.


Black Net Blouse RM55 free pos tau!! murah. design pasti meletops you!! Hai awak! Nak nampak berbeza dari orang lain, cubalah Black Net Blouse, design ini adalah limited dan tidak akan ada restok. Jaringan di bahagian tangan dan bawah memberikan impak seksi tapi sopan. Confirm! akan ada orang akan tengok baju awak dan kata baju awak cantik lain dari lain. Boleh digayakan secara casual dan formal. Selesa diperbuat dari kain cotton. 
Tips menjaga kain cotton, jangan selalu basuh, dan sidai di tempat yang redup saja. Lepas basuh, lebih cantik jika di gosok dahulu. Selamat mencuba ya!

 Kaka Cotton Streachable RM55 free pos tau!, mana nak dapat... Hello? Asyik pakai blouse yang sama saja? tak boring ke? Cubalah blouse Kaka ini. Apa yang menarik adalah cutting blouse ini lain dari lain. Biasanya blouse semua cutting straight di bawah tapi blouse ini cutting tiga segi. Kan berbeza dari orang lain. Gayakan dengan rantai labuh dan boots. Meletops you all.... Cepat pm sebab stok limited tak akan restok. Cuba PM kalau masih lagi available.


Stripe Blouse Chiffon RM55 free pos, cute ada warna putih, hitam. Blouse ini jenis selapis saja dan agak jarang kalau pilih warna terang seperti putih. Jaringan alur ke bawah akan memberikan anda impak muda dan lebih kurus dari biasa. Cubalah.

 Leopard Style Blouse RM65, Cuba Whatsapp/PM mesti dapat lagi murah...free pos Suka tak keluar jalan-jalan? Tapi tak nak la nampak macam formal. Nak nampak trendy dan casual. Lain dari yang lain. Serius! Please...OK saya syorkan leopard design top. Fashion ini adalah ever green ok. Boleh keluar jalan-jalan dating pun sesuai. Personally saya pun suka bentuk V yang bercorak leopard. Ada dua color saja, nak yang warna grey atau brown? Cuba pm kalau masih lagi ada stok

http://sweetsonata4u.blogspot.my/2016/04/leopard-style-blouse.html

Feminine Peplum Blouse RM62free pos, cuba PM ada diskau menanti anda
Blouse ini agak formal boleh digayakan secara formal dan casual. Warna kelabu dan putih adalah warna yang sesuai untuk ke pejabat ianya nampak formal dan serius. Jadi anda akan lebih fokus semasa kerja.

Ranggi Rock Blouse RM65free pos, free pos...berbaloi! Awak ada nak keluar tengok wayang? Pergi konsert? Pergi karnival? Tak kan lah nak pakai jubah atau baju kurung kan.. ha! blouse ini sesuai la untuk anda bergaya kalau nak pergi konsert nanti. Ada renda rock style bahagian tengah buatkan anda lebih ranggi dan rock!
Kalau nak basuh, jangan masuk mesin tau, habisla ranggi rock tu...basuh dengan tangan saja ya. Kain ini jeni cotton streatable selesa dan sejuk di pakai, sampai boleh tertidur akibat kesedapan memakainya. Stok limited dan tidak akan ada restok, kalau nak tahu pm kalau ada stock lagi


Varvara Skirt Plus Peplum Blouse RM75 free pos, nak diskau lagi PM
Hello awak? Skirt kembang dan blouse peplum ni sesuai bagi mereka yang feminin dan suka pada ala princess.  Bayangkan bila turun dari tangga, dengan skirt labuh kembang dan kasut high heel. Wow! mempersonakan! Tips untuk tambah menarik, hiaskan dengan rantai aksesori atau belt rantai. Cubalah.
Ok babe, apa yang paling penting jangan hancurkan moment yang paling berharga dengan tidak memakai korset tau!!! Perut buncit nanti orang mengata, dah mengandung la...tua la...nampak buncit, tak cantik pengantin tu....dan bermacam-macam lagi la orang nak mengata...
Korang tak tahu betapa streenya moment tu...
Jadi pakai la korset. Pilih Islalisa Corset tau..ada banyak design dan kualiti yang paling tip tip siap ada warranty dan money back guarantee... Harga???? Ya Ampun! Kalau dah tau memang berbaloi!!!!
klik sini babe http://islalisacorset.com

1 comment:

  1. Berminat nak beli.. tapi macammana nak contact? ada no phone?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...