Kelebihan Kigellia Africana Mantapkan Payudara dan Punggung



Kigelia adalah sejenis tumbuhan berbunga dalam keluarga Bignoniaceae. Genus ini terdiri hanya atas satu spesies, yaitu Kigelia Africana, yang tumbuh di seluruh area tropis Afrika dari Senegal dan Namibia.
Buah ini telah dikenal ratusan tahun silam sebagai bahan aktif yang akan memontokkan, besarkan dan menanjalkan payudara di Africa. Ramai wanita di Afrika mempunyai payudara yang indah montok, mantap dan besar bulat hasil dari pengambilan tumbuhan ini dalam pemakanan mereka. Selain itu tumbuhan ini boleh digunakan menghaluskan kulit, anti kanser dan peransang nafsu suami isteri jika di makan( afrodisiak).
Wanita Tonga lembah Zambezi itu memohon persediaan kosmetik kigelia ke muka mereka untuk memastikan kulit cacat cela bebas. Lelaki dan wanita muda juga menggunakannya untuk meningkatkan pertumbuhan alat kelamin dan buah dada mereka masing-masing. Mungkin tidak menghairankan diberikan bentuk yang tidak senonoh, buah-buahan juga mendapati penggunaan tradisional sebagai afrodisiak.


Maka tidak hairan, wanita afrika punyai payudara yang pejal dan punggung yang mantap berbanding dengan wanita di benua lain di sebabkan Kigellia ini menjadi makanan sayuran ada mereka. 
Kini anda juga boleh dapatkan herba Kigellia untuk mendapatkan tubuh yang mantap

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...