Bagaimana Seorang Akitek Mengubah Bilik Sempit Di Hongkong Menjadi 24 Bilik



Hong Kong adalah tempat yang paling padat di dunia, di sini ramai orang dari China yang berhijrah untuk mencari peluang pekerjaan. Bayangkan bagaimana populasi penduduk yang berjumlah 2 billion yang boleh ke Hong Kong bandar terbesar dalam sebuah pulau.

 

Pemuda ini pulak dah lama hidup dalam keadaan yang kecil dan sesak, jadi bila dia sudah besar dia menukar tempat yang kecil menjadi 24 bilik yang berbentuk sliding. 

Rasanya kat KL ni masih lagi sesak, tapi tak la sampai kena duduk berhimpit macam di Hong Kong. Tapi percaya atau tidak, tak lama lagi kita akan menjadi lebih kurang sama dengan Hong Kong, jadi untuk kita miliki rumah di kawasan bandar adalah beharga untuk generasi akan datang. 

Ada beberapa alatan yang boleh menjimatkan ruang terutama di bahagian dapur. Klik yang mana yang anda rasa boleh membantu hidup anda untuk menjimatkan ruang dalam dapur anda. 






Ada korang nak mantapkan payudara yang leper dan kecik? Situasi yang lama dibiarkan akan berikan anda rasa rendah diri bila berdepan dengan orang ramai. Ada cara nak selesaikan masalah anda, 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...