Tuesday, July 14, 2015

8 Tanda Kemungkinan Suami atau Kekasih Anda Curang



Anda Rasa Macam Ada Sesuatu Yang Tak Kena? 
Mungkinkah Suami Anda Curang? 
Anda Kurang Yakin Pada Penampilan Diri? 

Ketahuilah jika anda mengalami situasi di bawah


1) Marah-marah apabila isteri tanya lokasi suami
Bila isteri tanya “Malam semalam pergi mana?” Suami jawap “Eh! Pergi mamak la tengok bola, kalau tak percaya, perg kedai mamak tu, tanya abang ada kat sana ke tak!” sambil berdengus
Biasalah kalau lelaki sikap defensive apabila ditanya ke mana dia pergi, itu adalah satu petanda besar yang tidak baik. Kalau betul, buat apa nak tinggikan suara.
Suami akan jadi sangat fobia dengan fungsi location tracking. 


2) Tiba-tiba berperwatakan kemas dan berpenampilan menarik

Dulu tak pernah dengan peduli dengan penampilan diri. Sekarang, tiba-tiba suami “tuck in” baju ke dalam seluar. Beli baju T Shirt yang berjenama baru dan Shirt yang baru dan trendy. Rambut juga dipotong ikut gaya terkini dan diwarnakan agar nampak lebih macho. Janggut pula ditrim nampak kemas sentiasa. Hati-hati bila ada perubahan berlaku, nampak macam seperti perubahan positif tapi mungkin dia menyembunyi sesuatu. 


3) Perubahan sikap suami yang ketara
Mood suami juga berubah-rubah, sekejap baik yang melampau, sekejap kasar, sekejap marah, sekejap baik. Pada dasarnya bila suami curang, dan buat hubungan yang terlarang mereka akan rasa cuak, takut dan cemas. 



4). Bawa talifon bimbit dalam tandas. 
Pelik bukan, buat apa bawa talifon bimbit dalam tandas? Alasan main game adalah satu yang tidak berasas yang boleh diselidiki. 





5). Talifon bimbit ada kata laluan pada talian whatsapp dan komputer peribadi mereka
Mereka akan letakkan banyak password pada phone terutama dalam whatsapp dan talian komunikasi yang lain. 

6). Menjadi seorang yang perahsia & tidak mahu cakap.
Biasannya dia suka bercerita apa yang berlaku di pejabat, tapi sekarang dah tak suka bercerita dan bercakap tentang aktiviti harian. Sebenarnya mungkin dia penat untuk melayan dan mencintai dua perempuan dalam satu masa, bertambah lagi dengan bebanan kerja. 


7).  Asyik suruh isteri balik rumah mak
Dulu tak minat nak suruh isteri balik rumah mak dan ayah, sekarang lebih suka dan rela apatah lagi bila masa cuti sekolah. Kalau boleh sepanjang cuti sekolah dia mahu bersendirian.

8). Naluri seorang isteri 6th sense atau woman instinct. 
Ini adalah salah satu tanda getaran yang di rasai oleh setiap isteri. Macam ada something yang tak kena saja. Tidak perlu diperkatakan, setiap isteri memang dikurniakan deria keenam yang tiada siapa boleh menidakkanya.


Kesimpulannya… sebelum perhubugan yang luar ini menjadi lebih intim dan lebih parah, ia akan menjadi lebih sukar untuk dipisahkan. 
Ada cara untuk anda pikat kembali suami anda supaya perhubungan rumah tangga anda dapat diselamatkan. Kasihanilah anak-anak yang masih lagi kecil dan perlukan kasih sayang daripada seorang ibu dan bapa. Kalau kita tak buat untuk diri kita, buatlah demi anak-anak dan masa depan mereka. 



Nak Cuba Jalan Penyelesaian? 
Ya! Saya Ingin Bantu Agar Rumah Tangga Anda Kembali Hangat


No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas