Tuesday, May 5, 2015

4 Cara Goda Suami Yang Bosan dan Sibuk


Adakah anda perasan bahawa sejak kebelakangan ini hubungan anda dengan suami semakin renggang tidak seperti mula berkahwin dulu? Jika dulu hampir setiap malam dipenuhi dengan saat romantik dan intim. Namun sekarang, dengan kesibukan dan rasa penat membuatkan hubungan anda dengan suami semakin jauh. Untuk mengatasi masalah tersebut, ketahui cara mudah membuatkan suami anda ghairah malam ini.

1. Pakai Pakaian Seksi
Jika selama ini anda hanya mengenakan pakaian tidur yang membosankan hingga tidak menonjolkan tubuh anda yang seksi itu, sudah tiba waktunya untuk anda berubah. Kenakan pakaian yang seksi untuk suami anda. Jangan takut dengan bentuk tubuh anda.


2. Menonton Filem Dewasa
Sesekali, tonton filem dewasa bersama suami. Pilih filem yang mampu anda dan suami tiru aksinya. Mana tahu, hasil dari tontonan tersebut, anda mampu pelajari posisi seks yang baru.

3. Mandi Bersama
Sudah lama tidak mandi bersama dengan pasangan? Lakukannya kembali untuk hubungan yang lebih intim. Lebih bagus jika bilik tidur yang disertai dengan bilik mandi. Mulakan aksi anda dengan meraba keseluruh tubuh suami anda.

4. Goda Dan Rayu Suami
Salah satu kehebatan wanita adalah godaan. Jika suami sedang sibuk melakukan sesuatu, cuba anda dekati suami lalu dibisikan sesuatu yang menggoda. Sertakan sekali lirik mata anda yang manja itu.

Semoga atikel ini dapat membantu


Kalau muka saja cantik, barang bersepah camne? Nak tahu klik SINI

-

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas