Friday, April 10, 2015

Ayah Angkat Anak-Anak Terbuang, Berapa Ramai Boleh Jadi Seperti Jejaka Ini?



Rasa terharu dengan kata-kata seorang lelaki berumur 41 tahun yang sanggup mengorbankan masa, tenaga dan dirinya untuk membela anak-anak terbuang di China dan Afrika. Diri dia sendiri tidak begitu kaya, tapi dia berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk membela nasib anak-anak yang terbiar dan dibuang oleh keluarga akibat kemiskinan dan kematian. 
Setiap pengorbanan pasti ada ganjaran, tak di dunia di akhirat nanti Allah akan bagi. Pada masa ini dia terpilih dalam rancangan i Dream dan mendapat simpati dari kalangan billionaire China untuk membiayai segala perbelanjaan anak-anak angkatnya. 


Jadi kesimpulannya kita jangan rasa takut untuk membuat kebaikan sebab tidak mampu dari segi keewangan dan tenaga. Kena sentiasa pasang niat untuk bantu orang lain. Insyallah akan ada bantuan yang datang dari sumber yang tidak disangka. 

Nak share iklan sikit 
kalau ada yang nak montokkan atau besarkan payudara nak nampak lebih muda dari usia sebenar boleh klik SINI

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas