6 Cara Menggoda dan Menambat Hati Pasangan Anda



Adakah anda rasa bosan dalam perhubungan suami isteri? Ada sikit tips yang dapat anda gunakan semoga mendapat perhatian dan semangat untuk menghangatkan perhubungan dan kasih sayang sesama suami isteri. 

Payudara atau tetek tidak hanya bahagian tubuh badan yang berfungsi untuk menyusu sahaja. Payudara juga mempunyai peranan yang cukup besar ketika melakukan hubungan seks dengan suami. Tidak kira apa pun size payudara anda, pasti suami akan memujinya. Untuk terus mendapat pujian dari suami, ketahui 6 cara menggoda suami dengan payudara anda.


1. Melompat Di Atas Katil
Ada sebab kenapa lelaki suka melihat wanita melompat. Ketika wanita melompat, payudara mereka akan turun dan naik. Perbuatan ini pasti membuatkan jantung suami berdebar dan terpegun melihatnya.
2. Menekan Payudara Di Bahagian Belakang Suami
Urutan tidak semestinya dilakukan dengan tangan. Ianya boleh juga dilakukan dengan menggunkan payudara. Letakan payudara anda secara lembut di bahagian belakang suami anda.

3. Beri Sedikit Wangian
Sembur sedikit pewangi dicelah payudara anda. Ianya akan memberi impak seksi kepada pasangan ketika anda menghampiri pasangan.
LAGI : 7 Keperibadian Wanita Berdasarkan Bentuk Payudara

4. Pakai Bra Berbunga
Bra berbunga mampu membuatkan pasangan terpesona. Anda bebas memilih warna apa asalkan mampu menggoda pasangan di atas ranjang.

5. Boob Job
Berikan urutan manja pada payudara anda dihadapan suami. Anda boleh gunakan baby oli untuk mengelakan kulit cedera.

6. Memakai Baju Putih
Ketika dirumah, pakai baju putih yang sedikit nipis yang mampu menonjolkan payudara anda. Jika anda dalam keadaan basah, pasti pasangan akan terus menerkam anda.

Semoga dapat manfaat dan perhubungan sesama suami isteri dapat dieratkan dengan tips ini.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...