Video Majlis Pernikahan Anak Perempuan DS Najib



Sekalung Tahniah kepada Perdana Menteri kita, dapat menantu pertama dari Kazakhtan.
Setahu saya, di Kazakhtan ada banyak telaga minyak. 
Daniyar pun bukan calang-calang orang...dia adalah keturunan PM Kazakhtan yang punyai asset berjuta...boleh klik sini


Moga-moga rakyat dapatlah hasilnya minyak turun.
Dari bharian.Putrajaya: Anak perempuan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor, Nooryana Najwa akan melangsungkan majlis perkahwinan dengan pasangannya Daniyar Kessikbayev, minggu ini.
Jurucakap dan wakil keluarga Perdana Menteri bagi majlis pertunangan dan pernikahan, Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata, majlis akad nikah berlangsung hari ini di kediaman rasmi perdana menteri di Seri Perdana di sini.
Jamil Khir yang juga Menteri di Jabatan Perdana Menteri menerusi satu kenyataan semalam berkata, upacara akad nikah akan disempurnakan sendiri oleh Najib.
Beliau berkata, Perdana Menteri dan isteri bersama-sama keluarga Daniyar akan mengadakan majlis resepsi perkahwinan di Kuala Lumpur dan di Pekan, Pahang.
Antara tetamu kenamaan yang dijangka hadir ialah Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah dan Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah; Raja-Raja Melayu; Yang Dipertua Negeri; menteri-menteri besar; ketua-ketua menteri; menteri-menteri Kabinet; timbalan-timbalan menteri; pegawai kanan kerajaan; ahli-ahli politik; ahli-ahli korporat dan pemimpin masyarakat.
Selain itu beberapa pembesar dan pemimpin dari luar negara juga dijangka hadir.
Nooryana Najwa, 27, menamatkan pengajian di Georgetown University, Washington pada 2011 dan kini berkhidmat dengan sebuah syarikat Venture Capital.
Beliau mengenali Daniyar, 27, yang berasal dari Kazakhstan ketika masing-masing menuntut di Amerika Syarikat.– BERNAMA
Semoga Selamat dan Bahagia




Alamak silap video rupanya...heheh nantikan update terkini

Ada sesiapa yang nak kasi mantap asset wanita?
klik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...