Pinggang Ramping Dengan Cam Shaper


Anda nak nampak slim comel dan seksi? Tapi badan mengelebeh dengan lemak akibat kesan kegemukan yang lepas dan penuaan? 
Pasti ada jalan penyelesaian agar anda dapat nampak lebih slim, muda dan seksi. Mesti kadar keyakinan diri anda melambung tinggi. 

Sesuai buat yang sentiasa nampak ringkas dan tampil anggun serta mampu mengembalikan bentuk badan yang lebih ideal.

Ikuti 8 Tips Mudah 
1. Elakkan makanan ringan – Jauhkan diri daripada makanan ringan mahupun segera terutamanya makanan bertepung atau mempunyai kandungan gula yang tinggi. Yang penting ialah mengawal keseimbangan jumlah kalori yang diperlukan oleh badan dengan cara makan lebih kerap tapi dalam kuantiti yang sedikit.


2. Hadkan makanan tinggi karbohidrat – Elakkan terlebih makan nasi, kentang, ubi dsb. Namun, jangan langsung tinggalkan makanan karbohidrat kerana badan kita masih perlukannya sebagai sumber tenaga.
3. Kurangkan sumber protein – Cuba kurangkan makanan tinggi protein seperti ikan, tauhu, tempe dan daging. Elok juga dipelbagaikan sumber protein untuk badan kita.

4. Pilih menu makanan yang betul – Pastikan menu makanan kita pelbagai. Masukkan sayuran dan buah-buahan kerana ia cepat mengenyangkan kita.

5) Nak Kurus Lagi? Cuba Cami Shaper


Pakaian dalam ini dapat menyelesaikan masalah anda yang inginkan nampak slim dengan pantas dan berkesan. Cuba pakai selama sebulan, lemak-lemak yang terkumpul akan nampak lebih sekata. 
Jangan lupa amalkan gaya hidup yang sihat seperti di atas. Anda pasti nampak kurus dan ramping



Ciri-ciri:

·         Mengecilkan badan
·         Membentuk badan dan merampingkan badan
·         Selesa dipakai
·         Boleh dipakai begitu sahaja atau sebagai pakaian dalam


Spesifikasi:

Material:  95% Nylon, 5% Spandex
Pilihan warna: HITAM atau NUDE (sila pesan warna dalam order form online dalam ruangan komen selepas isi alamat penghantaran dan cara penghantaran).


Pilih Size M, L, XL
RM55  RM45
Berminat whatspp 6018 263 7833 - Cami Shaper

Montokkan Payudara Anda Dengan Pantas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...