2 Cara Mengemaskan Alatan Make Up Dengan Pantas



Oh! Kemas! memanglah malas nak kemas, bila beli memang suka, tapi tahukan anda bila kita suka mengemas kita dapat menjimatkan ribuan wang. Ini adalah kerana kita tahu di mana letakknya barang tersebut dan mengelakkan dari membeli barang yang sama. Kita sebagai wanita secara semulajadi sangat sukakan kecantikan. Jadi kita ada banyak aksesori untuk muka, badan dan rambut. 

Ada banyak cara untuk kita mengemas, salah satunya adalah menggunakan alatan yang khas direka untuk barang tertentu. Contohnya


 Ada banyak compartment yang bolehkan kita simpan banyak barang dalam suatu masa, sesuai kalau kita nak bercuti atau balik kampung, kan senang kalau ada roll and go!
Harga RM35 


Ini pula organizer untuk diletakkan di atas meja solek. Teknik rollling dan pusing ni memudahkan kita menyimpan barang-barang alatan make up yang kecil seperti eye shawos, dan pemberus wajah. Kedudukan menegak berus make up dapat mengurangkan kuman dari kita simpan dalam laci. 
Nampak kemas kan? 
RM50 saja







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...