Thursday, October 16, 2014

Teknik Terkini Buang Kulit Mati White head




Kelebihan Scrub Wajah
Terdapat beberapa sebab mengapa perlu menggunakan scrub wajah. Scrub berkesan untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, meremajakan kulit serta menjadikan kulit wajah sentiasa bersih dan sihat. Apabila kerap menggunakannya, kulit menjadi lebih licin dan cerah, namun mestilah dengan pemakaian yang betul (sekurang-kurangnya 2 kali seminggu). Banyak juga scrub wajah yang mengandungi pelembap, jadi ia mampu melembapkan kulit ketika sel-sel kulit mati ditanggalkan
Namun begitu sekirannya anda scrub sendiri menggunakan tanga, ia hanya mampu menanggal hampir 20% dari sel-sel kulit yang mati. 

Memperkenalkan Mesin Scrub Wajah terkini  dan mampu menanggalkan white head dan kulit mati hampir 50% dan boleh menjadikan kulit and lebih licin kerana ia mampu membersih kotoran dari liang yang dalam. 

Tahukah anda betapa banyak kotoran yang berada di sekeliling kita?

Masalah jerebu banyak memberikan kesan buruk pada kulit, kerana kotoran itu mampu masuk ke dalam liang kulit yang dalam, sekirannya tidak dirawat kulit anda akan mengalami banyak masalah seperti 

Jerawat

white head dibiar lama-lama akan menjadi black head, yang tidak boleh ditanggalkan kecuali menggunakan teknik laser.

Mesin pembersih exfoliation and cleaning ini mampu memberikan efek pembersihan kulit yang mendalam, hasilnya kulit menjadi lebih gebu dan bersih sentiasa. Anda juga dapat mengelakkan white head, jerawat dalam jangka masa yang lama, tak perlu bazirkan ratusan ringgit untuk ke salon dan buat rawatan pembersih muka. Bersihkan sendiri dengan produk kecantikan yang ada miliki. 



Mesin ini 4 faedah: 

1) Exfoliation: Meananggalakan kotoran di liang kulit dari dalam
2) Cleaning sponge: Menyerap segala kotoran dan melembabkan wajah
3) Sucking: Menyedut white head yang tersumbat dari liang roma
4) Massage: Mengaktifkan sel-sel kulit dan menganjalkan wajah yang luntur ke bawah akibat penuaan.
Saksikan video ini.



Berminat whatsapp 018 263 7833


No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas