Rawatan Photon Ultrasonic dan Gel Collagen




Pada hari Isinin lepas saya beli sesi rawatan facial di Mydeal (http://www.mydeal.com.my/)  untuk rawatan collagen dan menegangkan dan memberikan keanjalan kulit pada wajah. Kemudian dia lumurkan dengan gel collagen dan gunakan mesin photon ultrasonic dan urut dengan mesin. Lepas dia buat, dia tunjukkan pada wajah yang sebelah. Memang ada beza beb!, 

Wajah yang sebelah kiri lebih anjal, kulit lebih gebu, wajah sebelah kiri lebih tua dari sebelah kanan yang dia buat. Memang best! Kalau korang nak tahu, harga rawatan tu hanya RM38, diskaun untuk warga mydeal saja, dan sesi rawatan yang pertama saja, lepas tu kalau nak buat lagi harganya RM230 untuk rawatan selama satu setengah jam. Pergh...dah lari dari bajet.

Apa yang seronoknya saya memang ada mesin photon ultrasonic di rumah. Gel collagen pun ada. Bila dia buatkan kat wajah, baru saya tahu cara nak letak collagen, kena lumurkan banyak-banyak kat wajah, baru ada nampak beza. Kalau letak seciput je...memanglah tak nampak kesan apa - apa sangat. 
Jadi kalau korang nak cuba saya ada jual mesin photon ultrasonic ni. Gel Collagen pun ada.

Mesin ini memberikan vibration kadar 3 juta sesaat paling pantas di dunia mempercepatkan aktifan sel kollagen dalam kulit. Jadi kesan akan nampak serta merta!. Anda hanya perlu sapukan ampils, gel, serum yang berasaskan air kerana ia lebih mudah menyerap berbanding dengan krim, dan kemudian sapukan pada seluruh wajah dengan menggunakan mesin photon ultrasonic. 
Kesan ampil dan segala zat terkandung dalam serum atau gel lebih cepat bertindak memasuki dalam kulit. Tak perlu cucuk-cucuk guna injection cucuk kat muka. Walhal bukannya semua tempat boleh cucuk. 
Photon Ultrasonic boleh memberikan pengaktifan dan kadar serapan dalam kulit dengan vibrasi 3 juta sesaat yang paling pantas di seluruh wajah. Jadi kesan adalah terbaik.


.



Therapi Cahaya Photon

Ramai orang tahu yang cahaya warna adalah tenaga bagi kehidupan, ia mengandungi gelombang tertentu yang memberikan manfaat kepada kita. Jom kita baca apa manfaat gelombang cahaya warna

Biru
Mengawal dan membunuh sel jerawat dan acne
Mengawal masalah pori-pori yang tersumbat
Mengawal kulit yang berminyak
Anjalkan kulit


Hijau

Melembutkan kulit
Merawat tisu kuli
Meningkatkan keanjalan kulit
Merawat parut dengan pantas


Merah

Meningkatkan aliran darah
Mengaktifkan penghasilan kollagen dalam kulit
Melembutkan dan melembabkan kulit

Sumber cahaya photon menggunakan kadar LED berintensiti yang tinggi dan terbukti berkesan dan sekarang digunakan di salon-salon terkenal. 


Sesuai digunakan untuk mendapatkan kulit yang anjal, putih, gebu, mengurangkan kedutan pada wajah dan mata, dan mengecilkan pori-pori akibat bekas jerawat dan parut. 




Mesin ini ada 11 fungsi



1- Memutihkan kulit
2- Lembabkan kulit
3- Meningkatkan Aliran Darah
4-Menghapuskan jerawat
5-Mengurankan pori-pori yang besar akibat bekas jerawat dan parut
6- Menganjalkan kulit
7- Melembutkan
8-Mengurangkan kedutan pada wajah
9- Mengawal kulit berminyak dan bermasalah 
10- Menghalang pigment melanin yang menyebabkan kulit rosak
11 - Merawat penyakit kulit yang bermasalah acne dan dermatitis

Komen Pengguna dari seluruh dunia



Berminat nak beli?

Pm di page atau sms/whatsapp
018 2637833



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...