Akaun bank mangsa MH370 digodam



KUALA LUMPUR - Akaun bank empat orang penumpang Penerbangan Malaysia (MAS) pesawat MH370 didapati telah digodam melibatkan pemindahan wang berjumlah sehingga RM100,000.

Kejadian tersebut disedari Pengurus Ibu Pejabat Bank HSBC di Leboh Ampang di sini pada 18 Julai lalu apabila mendapati wang daripada akaun empat penumpang MH370 iaitu Tan Size Hiang, 46, Ju Kun, 32, Hue Pui Heng, 66, dan Tian Jun Wei, 29, hilang daripada akaun masing-masing.

Empat pemegang akaun itu merupakan antara 239 penumpang dan anak kapal pesawat MH370 yang hilang daripada imbasan radar ketika pesawat itu dalam penerbangan dari Kuala Lumpur ke Beijing, China pada 8 Mac lalu.

Selain itu, pengurus bank sama juga mendapati sebanyak RM35,000 lagi wang daripada akaun Pui Heng turut dipindahkan ke dalam akaun seorang lagi lelaki lain pada 14 Julai lalu.

Pengurus bank tersebut telah membuat laporan polis berhubung kejadian itu namun sehingga sekarang belum ada tangkapan dibuat.

Size Hiang dan Pui Heng merupakan warga Malaysia manakala Ju Kun dan Jun Wei ialah warga China. Size Hiang ialah pramugara MH370 manakala Pui Heng tidak bekerja. - kosmo

-----------------
Cepatnya si pencuri ni buat kerja, hack bank account buat lesap duit. 



Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...