Wanita Kereta Peugeot Mengamuk Sudah Minta Maaf

Laporan Polis Isu Wanita Kereta Peugeot Mengamuk
1. Tarikh/masa kejadian : 14 hb Julai 2014 jam l/kurang 1310hrs.
2. Tempat kejadian: kawasan parking UTC Kuantan.
3. No repot : Trafik Kuantan Repot 7143/14.
4. Pengadu: Siti Fairrah Asyikin bt Kamaruddin, umur 30 tahun, kerja swasta, alamat C1 Rumah kakitangan ladang felda lepar utara 8 bandar Jengka. Pahang.
5. Ringkasan kes:
Pada 14/7/14 jam lebih kurang 1310 hrs, pengadu memandu motokarnya no CDM 25 jenis Peugeot di kawasan parking UTC Kuantan utk ke tempat bayar parking tiba2 sebuah motokar jenis Toyota no CBG 5392 keluar dari sebelah kiri dan terus melanggar bhg kiri motokar pengadu. Pengadu tidak cedera dan motokar pengadu mengalami calar2 di bhg bumper belakang.

6. Tindakan diambil: kes disiasat oleh A.I.O Sjn 162772 Mohd Izam Sadhli bin Zakaria dibawah LN166/59 003(2)(B) iaitu keluar simpang tidak beri laluan. Saman telah dikeluarkan kepada pemilik motokar Toyota no CBG 5392 iaitu Sim Siak Hong umur 67 tahun seorang pesara, Alamat A 2486 Lorong Kubang Buaya 20 Off Jln Kubang Buaya Kuantan. Beliau juga ada membuat repot trafik no 7145/14 menyatakan beliau tidak cedera dan kereta tidak rosak.
7. Sewaktu diambil keterangan oleh a.i.o,lelaki cina ini ada menyatakan pengadu ada mencekak baju beliau dan mengetuk kereta beliau dengan stering lock. A.i.o telah memberi nasihat agar beliau membuat laporan polis namun lelaki cina ini ada menyatakan tidak mahu membuat laporan dan memaafkan pengadu.
Gambar Wajah Uncle Kena Maki Hamun Pemilik Peugeot 208
Sim Siak Hong warga emas berusia 68 tahun telah memaafkan Kiki atas tindakan kasar terhadapnya. Tambahnya lagi, dia langsung tidak mengambil tindakan undang-undang dan melaporkan kejadian itu kepada pihak polis.
http://3.bp.blogspot.com/-z4-IK1pfaBc/U8Y1w4Yb-jI/AAAAAAAA2_Y/z4_UsWER5lY/s1600/cdm+25+uncle.jpg
Uncle
Kiki Mohon Maaf Isu Tindakan Mengamuk
Kiki menerusi laman sosial telah mengemukan permohonan maaf terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia berhubung insiden tersebut.
kiki-mohon-maaf
kiki-mohon









Semoga wanita ini insaf, terlajak kata badan binasa. 

Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag

Jom Terjah



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...