Pelik Kuda Hidup Dalam Rumah Bungalow

Kuda: Buat apa tu?
Stephanie: Aku tengah kemas-kemas store ni, kau ni berak rata-rata penat aku nak kemas
Kuda: Habis tu, kau tak sediakan tempat tuk aku?
Stephanie: Toilet kan ada...
Kuda: Kau ingat aku ni manusia ke?

Kuda: Aku bosan, aku pun nak baca buku.....boleh ajar aku A B C?
Stephanie: Kau duduk dulu...
Kuda: Kau gile ke? Camne aku nak duduk

Kuda: Aku heran camne si stephanie tu asyik tengok cermin aja...
comel tak aku? Macam canteeeek je...Macam comeeeeel je
Boleh ambil gambar selfie huhuhu
HOLT, Jerman - Seorang doktor perubatan, Stephanie Arndt memelihara seekor kuda di dalam rumahnya di utara negara ini. Pada mulanya, dia membawa kuda tersebut ke dalam rumahnya ketika ribut Xaver melanda wilayah utara Jerman pada hujung tahun lalu.

Kuda betina itu yang kini berusia tiga tahun kemudiannya berasa selesa tinggal di dalam rumah. Kuda baka Arab itu akan berjalan di ruang tamu dan diberi minum jus buah-buahan di ruang tamu rumah tersebut. - Agensi

Kuda tetap kuda, kalau space rumah tu besar sangat boleh la bela kuda ni...bayangkan rumah pangsa 




Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...