Pelik! Tradisi Mandi Darah di Kazakhstan

Bermacam tradisi pelik didunia ini yang dilakukan oleh manusia bahkan kelihatan sadis dan menakutkan,Kazakhstan sebuah negara Islam dan yang melakukan tradisi ini juga orang-orang Islam, namun ia bukanlah ajaran agama Islam, ini cuma tradisi mereka jangan sesekali kita ikut tradisi mereka ini, menurut sumber yang saya dapati , tujuan tradisi pelik ini adalah untuk menyucikan diri mereka dari kecelakaan , molek saya katakan tolak bala. , hahaha,, yeke boleh tolak bala , lantak mereka lah ...


FYI darah kambing ye..bukannya manusia

Tak kuasa aku bermandikan darah camni. dah jadi kurafat. Diorang ni islam, tapi masih lagi amalkan kepercayaan mengarut nenek moyang.

Geli aku tengok...lelaki pompuan bercampur camtu jer..
entahlah kat sana dah biasa agaknya. Aku tengok budak2 Kazakstan walaupun pakai seksi tapi bab-bab dara ni diorang jaga. Kalau orang melayu adusss....berlambaklah video2 seks ni..diorang masih lagi mengekalkan budaya jaga kehormatan diri. Bukannya nak menyokong tindakan mandi darah ni...yang elok kita ikut ler..yang tak elok kita tengok aja..tak payah ikut.

-----------------

Fikir dulu masak-masak kesan buruk

Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...