Pelik Coklat Serangga Popular Di Prancis




 PARIS - Seorang pengusaha coklat di Perancis, Sylvain Musquar memperkenalkan perisa coklat baharu melibatkan pelbagai jenis serangga di sini baru-baru ini.

Perisa baharu itu diperkenal sebagai usaha untuk mempromosi serangga sebagai makanan ringan popular.

Musquar mendapat ilham untuk memperkenalkan ulat mealworm dan cengkerik yang dihiasi di atas coklat selepas dia bekerja di Jepun dan Korea Selatan.

Pembuat coklat di timur Perancis itu percaya cara tersebut merupakan kaedah terbaik untuk menggalakkan orang Perancis memakan serangga.

"Anda tidak perlu lama merenung coklat serangga ini kerana anda tidak akan sanggup memakannya nanti," kata Musquar.

"Kerangupan serangga dan kacang di dalam coklat ini mampu menggoda pelanggan untuk terus memakannya," tambah pengusaha itu. - Agensi

Gelinya nak makan coklat ni...tapi kelainan coklat ini mendapat perhatian media seluruh dunia...sekarang orang sana dah rasa nak makan coklat pelik. Korang camne? aku rasa geli geleman ...mesti ranggupkan?


Penaja
Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...