Upin Ipin Capai Like 7 Juta



Yang duduk tengah-tengah tu CEO dia la


Siri animasi tempatan popular, Upin & Ipin mencipta pencapaian membanggakan apabila laman Facebooknya mendapat 'like' lebih daripada tujuh juta sehingga hari ini. Pencapaian ini sekali gus melayakkan laman ini menjadi antara laman Facebook paling popular di Malaysia.
 
Siri Upin & Ipin mula ditayangkan pada bulan Ramadan 2007 dan sejak itu popularitinya semakin meningkat sehingga meraih populariti di negara jiran seperti Brunei dan singapura. 
 
selain siri TV, Upin & Ipin juga pernah diangkat ke layar perak dalam filem 'Geng: Pengembaraan Bermula'. Kini, karektor popular ini akan sekali lagi ke layar perak menerusi filem 'Laksama Upin & Ipin'.  - bharian

------------------
Tahniah Les Copaque dan team Upin Ipin memang mantap show ni, tengok banyak kali pun rasa seronok...aku dapat rasakan upin ipin ini akan jadi macam filem2 p ramlee the legand, bila-bila masa pun tak rasa jemu di tonton...penuh dengan pengajaran dan menyentuh emosi kanak-kanak seawal 2 tahun. 

Wax Machine
Buang Bulu Dengan Pantas Dan Selamat

Bulu baru tumbuh lebih lambat dan halus dan lembut. 
Wax dari bahan semulajadi madu dan green tea

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...