Nabila Beraya Di Eropah

Baik Nabila mahupun Nora, kedua-duanya menjawab mereka telah terbiasa, sementelah Syawal yang dirai saban tahun juga serba sederhana. Tiada seorang suami di sisi pada pagi hari raya sedikit pun tidak meninggalkan kudis buat Nabila atau Nora.
"Jujurnya, saya memang sudah terbiasa sendiri dan menyambut raya secara sederhana. Jadi, saya tidak terasa sangat tentang ada seorang lelaki di sisi. Pada saya, cukup jika anak ada bersama saya menyambut raya," ujar Nabila.
Dia bagaimanapun memberitahu, tahun ini, Keisha menyambut Aidilfitri bersama keluarga mantan suaminya, Eddie. Jelasnya, dia mahu bersikap adil buat anaknya agar dapat merasa kemeriahan berhari raya, sementelah dia sendiri tidak berada di Malaysia untuk menyambut hari bahagia ini.
"Saya lahir dalam sebuah keluarga yang kecil berbanding bekas suami. Jadi Keisha pasti gembira menyambut raya bersama bekas suami saya. Sekurang-kurangnya dia akan dapat menikmati keseronokan hari raya sebagai kanak-kanak.
"Lagipun tahun ini saya beraya di luar negara. Ini kerana saya terbabit dengan penggambaran di Jerman, Austria, Switzerland, Itali dan Belanda," ujarnya lagi.
NORA kini hangat dikaitkan dengan lelaki bernama Nadim dan enggan terburu-buru bercakap soal cinta, sementara Nabila masih mencari seorang lelaki yang mampu membuat dia selesa menumpang kasih.


Mendefinisikan Syawal sebagai sesi penghapusan dosa dan waktu untuk berkumpul dengan ahli keluarga, Nabila menjelaskan, secara dasarnya, dia memang seorang yang besederhana dalam banyak perkara.
Justeru, jika kebanyakan orang menyambut Syawal dengan meriah atau persalinan serba baharu dan melakukan ritual menziarah antara satu sama lain, ia hampir tidak terjadi kepadanya. Nabila menyifatkan Aidilfitrinya tidak tipikal seperti kebanyakan orang lain.
"Saya seorang yang serba sederhana dalam hidup. Jadi biasanya, ritual Aidilfitri saya sangat ringkas. Saya akan bersama keluarga bermaafan pada pagi raya, tetapi jarang keluar menziarah. Mungkin kerana keluarga bapa saya hanya ada dua beradik, jadi saya sudah terbiasa menyambut raya secara sederhana.
"Bercakap tentang persalinan raya pula, saya tidak pernah berbelanja mewah, tetapi saya selesa dengan menyarung baju raya daripada jenis kain kapas sudah memadai. Selebihnya, saya berbelanja untuk anak saya," katanya. - kosmo
----------------------------------------------------------

-------------------------

Rasai Kuasa Tenaga Warna

Photon Ultrasonic Alat Kecantikan Wajah Terkini dan Terlaris Di Jepun, Mengebukan, Memutihkan dan Membunuh jerawat dan Mengurangkan Kedutan dengan pantas dan alat wap sejuk panas memecahkan partikel air ke tahap ion yang paling kecil. 
Whatsup/Line/Wechat/SMS 018 263 7833 or SMS 013 308 4906 
-------------------------------------------------------------



Tawaran Hebat



Blouse, Dress dan Kurung Moden
Lagi Banyak koleksi d http://sinarjahitan.blogspot.com
Whatsup/Line/Wechat/SMS 018 263 7833 or SMS 013 308 4906 


----------------------------
Rasa Susah Nak Buat Sendiri? Tak ada Masa?
Khidmat Catering, Cake, Coklat and Biskut Raya Home Delivery Area Klang Valley, Kuala Lumpur, Shah Alam, Puchong, Petaling Jaya, Sg Buluh
Whatsup/Line/Wechat/SMS 018 263 7833 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...