Korea Trend Lipstick Oren

tren-korea-lipstik-orange-dan-tips-memakainya
Sekarang ini menjadi kebiasaan merujuk fesyen atau tips kecantikan dari Korea Selatan. Banyak produk kecantikan yang diburu juga made in Korea. Kiranya kita mahu kelihatan cantik, menarik dan menawan seperti mereka. Selepas trend BB cream dan CC cream berleluasa, sekarang terkenal dengan trend yang sedang hot adalah lipstick warna orang atau tangerine.
Seperti namanya, trend makeup warna orang atau tangerine berkisar pada warna jingga hangat dan gradasinya. Warna orange dianggap sesuai untuk memancarkan kecantikan alami tanpa kesan berlebih seperti pink atau merah. Banyak pengeluar kosmetik Korea Selatan yang mengeluarkan koleksi gincu orange, misalnya saja Etude House, Peripera dan masih banyak lagi.
Yang menyenangkan, warna orange atau tangerine juga sesuai untuk warna kulit wanita negara kita yang cenderung ke arah kuning hingga sawo matang. Inilah tips yang boleh anda ikut!
peripera_tint_lips_-_peripera
etude_house_orange_-_etude_house
1. Kunci makeup Korea adalah natural. Tetap buat penampilan anda alami, jangan gunakan warna blusher merah atau pink kerana ianya tidak sesuai, lebih baik pilih warna peach.
2. Untuk kesan fun, anda boleh memakai eyeliner warna biru atau hijau pada garis mata atas. Jika tidak percaya diri, anda boleh memakai eyeliner coklat dengan shimmering.
3. Pilih warna lipstik orange atau tangerine yang cenderung coral atau sedikit coklat. Warna tersebut lebih masuk untuk kulit wanita negara kita.
4. Agar lipstik lebih tahan, aplikasikan terlebih dahulu pelembab bibir.
5. Untuk penampilan siang hari, gunakan lipstik orange matte. Sedangkan untuk malam hari, anda boleh menambah kesan cerah dengan lip gloss warna senada
-----------------
Penaja Atikel
Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 
Kesan Sebarang Bentuk Ketumbuhan di Payudara Anda
Kesan Sebarang Ketumbuhan di Payudara 
Rasa Konfiden Tampa Ketumbuhan, Cegah dari Awal
Sinar Jahitan
Blouse, Baju Kurung Viscose, Terkini
Rasa Susah Nak Buat Sendiri? Tak ada Masa?
Order Cake, Cupcake, Coklat Online
Order Cake and Biskut Raya Home Delivery Area Klang Valley, Kuala Lumpur, Shah Alam, Puchong, Petaling Jaya, Sg Buluh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...