Idea Menu Rumah Terbuka


Ni jagung frozen.. jagung manis.. aku sapu butter sikit sebelum balut guna aluminium foil dan bakar dlm oven..


Pastu buat kebab versi suka hati aku..

Aku letak meatball brand ayamas, hirisan bawang besar, baby tomato, mini sosej.. ni pun aku bakar dlm oven..


Menu utama semalam ialah ayam panggang rosemary.. menu yg paling di minati encik suami..


Ketiga2nya aku bakar serentak.. cuma mana yg dah masak dulu aku kuarkan awal2 la kan.. last sekali opkos la ayam rosemary tu..



Yg ni salad daging salai.. taruk kentang yg di rebus terlebih dahulu dan olive oil.. letak serbuk perasa dan herbs sikit.. sedappp..


Jagung manis yg dah di masak..


Ayam rosemary yg dah siap di panggang..


Sedia utk beraksi dlm pinggan.. sedapppppp... ecehhh.. tak abis2 puji masakan sendiri.. ekekkeke..


Sos mushroom black pepper..

Tu je menu semalam.. utk 2 hari lepas aku masak lagiii simple.. malas sgt dah masa tu sbb balik dari sekolah pun dah kelam kabut..


Aku just masak kari ayam + kentang..  makan ni dgn roti jala..

Gmbr roti jala tak sempat nak snap sbb semua jala2 tersebut dah koyak masuk dlm perut.. kahkahkah..


Tomyam seafood.. makan dgn nasik dan telor dadar.. settle..



Penaja Atikel



Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 
Dapatkan info yang lebih http://bit.ly/13rpYha


PM Sekarang! 
sms/whatsup/line/wechat 018 263 7833 /sms 013 308 4906
 PM Feredea Power Sekarang! klik http://www.facebook.com/feredeapower

Kesan Sebarang Ketumbuhan di Payudara 



Tawaran Hebat

Rasa Susah Nak Buat Sendiri? Tak ada Masa?


Order Cake and Biskut Raya Home Delivery Area Klang Valley, Kuala Lumpur, Shah Alam, Puchong, Petaling Jaya, Sg Buluh
Whatsup/Line/Wechat/SMS 018 263 7833 (Cake)SMS 013 308 4906 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...