Fesyen Blouse, Dress Raya 2016

Hanani Jubah Dress
Belgium Jubah Dress. Jubah dress adalah favorite saya sebab design konsep butang dari atas hingga ke bawah. ianya simple dan straight to the point. Kain jenis Korean Crepe yang nampak licin dan tebal, mudah di jaga. Tidak akan luntur dan tak perlu di gosok.  Gayakan pula dengan shawl yang bercorak. Anda pasti nampak lebih menawan dan anggun. Sesuai juga pada ibu yang menyusukan anak. boleh buka butang bahagian depan. Bahagian lengan pun ada butang utk mudahkan wuduk.Mudah kan? Cubalah.! 


EDISI TERHAD, DANG ANUM PREMIUM SUTERA DRESS

Tahukah Anda Kain Sutera adalah paling tinggi kualiti dan paling sedap dipakai dan elok untuk kulit. Terutama pada cuaca panas, kain sutera tidak akan terasa melekit dan mudah meresap di dalam kulit. Jadi anda tidak akan rasa kepanasan. Sutera adalah lambang kemegahan, kelembutan, dan segala sesuatu yang berhubungan dengan keindahan.
Sutera ini terbuat dari kepompong sejenis ulat sutera dari Sabah.Ia memiliki keunggulan dengan daya serap air nya yang tinggi. Jika dinilai dari angka 1 sampai 10, maka sutera mendapat nilai 10 untuk kemampuannya itu. terasa sejuk memakainya. air keringat kita akan langsung diserap oleh sutera. Kain sutera Dang Anum adalah kualiti tinggi dair Sabah.
Sifat lainnya adalah 'brightness'. Sutera cenderung bersifat cemerlang atau memantulkan cahaya. Sifat ini menjadikan Dang Anum yang terbuat dari sutera terlihat gemerlap dan 'mewah'. Pasti you all akan nampak kerlassss
Ini adalah koleksi Sweet Sonata yang terhad edisi raya.


Berlina Jubah Dress, Breast Feed Friendly Jubah - RM97
Jubah dress ini adalah dari kain plain yang bermain antara dua warna. Anda boleh gaya dengan rantai panjang untuk mengisi kekosongan di bahagian depan.Warna tidak akan luntur bila dibasuh, tahan lama dan mudah dipakai. Ada zip di bahagian depan jika anda yang suka breast feed mudah lah kan bawa anak ke mana saja. Tips lebih angun, pilih shawl yang se akan sama dengan warna di lengan, anda akan nampak lebih menawan dan matching. Selamat mencuba!



http://sweetsonata4u.blogspot.my/2016/04/aywa-zipped-front-crepe-jubah.html

http://sweetsonata4u.blogspot.my/2016/04/marina-bf-jubah-dress.html
 Maria BF Jubah Dress
 Jubah dress ini adalah pada mereka yang suka menyusukan anak dan sentiasa keluar rumah. Jadi zip di bahagian tengah boleh dibuka untuk memudahkan penyusuan bayi anda. Ada pula poket di bahagian tepi boleh lah di isikan dengan wang saku jika nak keluar berdekatan dengan rumah. Kombinasi 2 warna memberikan kelainan. You will look fabulously different, and simple. Dont worry, nobody will have the same color like yours because this is limited edition.

Jubah dress ini adalah pada mereka yang suka menyusukan anak dan sentiasa keluar rumah. Jadi butang berwarna di bahagian tengah boleh dibuka untuk memudahkan penyusuan bayi anda.  Kombinasi 2 warna memberikan kelainan. You will look fabulously different, and simple. Dont worry, nobody will have the same color like yours because this is limited edition. This classic color, nampak seperti pakai skirts tapi sebenarnya sekali sarung aja. Formal pun boleh digayaka di pejabat.


Sonia Lace Hand Jubah Dress
Kali ini jubah dress yang berkolar menarik perhatian pembeli yang suka pada skaf yang macam turban ala Yuna. Golongan ini suka memilih dress yang berkolar kerana ia boleh menutup bahagian leher dan nampak kelainan dan anggun menawan. Dress ini adalah dwi lapisan, Jangan risau tak akan nampak jarang.
Kama Pleated Lining Jubah Dress

Loose Princess Jubah Dress RM85free poslaju
http://sweetsonata4u.blogspot.my/2015/12/sari-jubah-dress.html

Tiffany Jubah Dress 







Denim Tie Blouse RM57free pos. Mana nak dapat...hahaha Limited Edition. Diskaun cuba whatsapp, dapat lagi murah!
http://sweetsonata4u.blogspot.my/2016/04/denim-tie-blouse.html


Wow! complete set tudung dan pants tight semua sekali satu fashion untuk anda. Kalau tak ada idea nak pakai boleh terus grap set ini dan pakai. Fesyen ni simple saja, sesuai untuk anda yang suka pada gaya casual dan simp




http://sweetsonata4u.blogspot.my/2016/03/jenny-checker-blouse.html






Min Seo Tuck Neck Blouse RM59 , Cuba PM dapat diskaun lagi!

Ye Jun Sport Top Blouse RM57 free pos lagi. Limited ni.. dah tak restok. PM laju-laju


Ji Hun Loose Blouse RM60 free pos, terkini tau design ni.

Min Jun Checker Blouse RM65 free pos. Cuba awal PM dapat lagi diskaun. Design limited ni!!




Black Serious Casual Blouse RM65Cuba PM dapat lagi diskaun, Murah Berbaloi!


Blouse ini adalah diperbuat dari kain cotton dan selesa di pakai gaya formal semasa di pejabat. Pilih warna gelap nampak elegant kalau nak ke opis nanti. Kalau nak gaya santai jalan-jalan pilih warna yang terang. Murah Berbaloi awak beli


Princess Cut Muslimah RM55 free pos tau, berbaloi!!



This Lycra blouse is made soft and comfortable. Blouse ini diperbuat dari kain lycra yang sejuk. Memang tak perlu nak gosok, kain ini sesuai bagi aktiviti sukan dan banyak digunakan untuk aktiviti seperti event hiking dan outdoor yang lasak. Ia mudah kering. Cuba PM, kalau masih lagi ada warna dan size yang you nak. Berbaloi!

Snow Blouse ini adalah jenis labuh dan selapis. Jika anda memilih warna yang terang dan cerah, akan nampak jarang. Jika warna gelap tidak jarang. Sesuai digayakan dengan seluar atau skirt. Nak PM harga, warna ada banyak, tapi size anda belum tentu ada.












http://sweetsonata4u.blogspot.my/2016/04/leopard-style-blouse.html


Kalau nak basuh, jangan masuk mesin tau, habisla ranggi rock tu...basuh dengan tangan saja ya. Kain ini jeni cotton streatable selesa dan sejuk di pakai, sampai boleh tertidur akibat kesedapan memakainya. Stok limited dan tidak akan ada restok, kalau nak tahu pm kalau ada stock lagi


Varvara Skirt Plus Peplum Blouse RM75 free pos, nak diskau lagi PM


Apa yang penting nak bergaya dengan blouse, jeans dan dress, pakailah corset. Pilih Islalisa Corset
Pasti anda nampak lebih slim, ramping, pakai apa pun cantik  http://islalisacorset.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...