Bahaya Kahwin Dengan Laki Orang 50an




Lelaki ini umur 50-an, kerja swasta, gajinya dalam 5,000. Dia sudah ada isteri dan 5 orang anak, dua orang menantu dan seorang cucu. Isteri pertama kerja swasta. Kehidupan suami isteri ini bahagia katanya.

 Lelaki ini mengenali seorang perempuan janda, kerja kerajaan, gaji dalam 5,000. Perempuan yang dikenali ini umur 40-an, berstatus janda dan mempunyai 2 orang anak. Dalam 2 tahun berkenalan, lelaki dan janda ini semakin rapat dan merancang untuk bernikah. Lelaki ini tanpa berselindung, memperkenalkan perempuan ini kepada isterinya dan berhasrat untuk bernikah. Ini ditentang hebat oleh isteri dan anak-anak. Kecuali cucu saja tak menentang sebab masih kecil lagi, cuma menangis kalau pampers dia basah saja, bukan menentang tu.

Nikah Juga

Oleh kerana dah tak tahan, akhirnya lelaki dan perempuan ini bernikah juga senyap-senyap. Pada anggapan dia, apa-apa hal nikah dulu. Tak tahulah dia dapat nasihat dari siapa ni. Nanti apa nak jadi, itu belakang kira.

Mula cadang, lepas nikah nak rahsiakan, tapi rupanya tak berapa boleh nak rahsia. Mana nak rahsianya, isteri pertama dan kedua dalam daerah yang sama, daerah ini pun bukanlah besar sangat. Dalam seminggu selepas nikah, akhirnya isteri dan anak-anak dia tahu, kira dah pecah tembelanglah. Berlakulah perang yang dahsyat juga.

Suruh Ceraikan

Diringkaskan cerita, suami tak berupaya bertahan lama dan akhirnya terpaksa mengaku kalah. Dia telah membawa isteri pertama dan  anak-anak berjumpa isteri keduannya. Di situ juga dia melafazkan cerai kepada isteri kedua. Katanya, dia mencerikan dengan rela hati setelah memikirkan semasak-masak telur mentah masaknya. Maknanya, pernikahannya dengan isteri kedua hampir sebulan saja.

Kisah Benar dari pengalaman seorang kadi
----------------------
Lain kali kenalah hati-hati...apa pun niat tu yang penting...kalau nawaitu tengok harta...nescaya perkahwinan tak kekal lama...cuba nawaitu kerana Allah .....insyallah perkahwinan itu diberkati

Tapi rata2 wanita janda kawin untuk kali yang kedua cari yang berharta...mungkin mereka dah serik dengan ex husband mereka...tapi bila fikir balik adakah penting harta tu?

--------------------------

Jadi tingkatkan keyakinan diri...Berdikari, supaya kita tak perlu nak bergantung sangat pada lelaki ...pilihan kita berkahwin adalah kerana Allah dan jangan sesekali tertipu dengan dunia....


Rasa nak lebih cantik dan menarik tuk keyakinan diri? 
Tingkatkan keyakinan diri 150%

Gabungan herba-herba ini dapatkan montokkan dan anjalkan payudara dan punggung, ketatkan faraj, dan jadikan kulit lebih cantikan halus dan gebu 100% herba sahaja, halal dan suci 
whatsup 018 263 7833 PM http://www.facebook.com/feredeapower

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...