Makan Terbaik Untuk Besarkan Payudara

Cara Nak Besarkan Payudara. Kebanyakan wanita memang punya impian untuk memiliki bentuk dan ukuran payudara yang besar dan padat.


Mereka percaya, semua itu mampu membuatkan mereka nampak lebih sempurna, seksi dan berkeyakinan. Jadi, sebab itulah ramai wanita yang memiliki payudara yang kurang ideal berusaha mencari cara nak besarkan payudaranya.

Bagi yang mampu, mereka lebih cenderung melakukan cara perubatan dengan melakukan pembedahan  plastik ataupun suntikan silikon untuk membesarkan payudara. Meskipun berisiko tinggi terhadap kesihatan, namun masih ramai yang sanggup melakukannya demi untuk tampil cantik dan seksi.

Sebenarnya ada banyak cara  semulajadi yang boleh anda cuba untuk membesarkan payudara anda itu tanpa perlu melakukan pembedahan dan sebagainya.

Berikut ini cara nak besarkan payudara secara semulajadi dan selamat yang boleh anda cuba.


1.Gunakan Putih Telur

Sapukan payudara dengan menggunakan putih telur pada malam hari ketika anda hendak tidur. Urut lembut, dan biarkan semalaman. Keesokan pagi, bilaslah dengan air suam sambil melakukan urutan melingkar. Lakukan secara teratur untuk mendapatkan hasil yang baik.


2.Khasiat Daun Sirih

Petua tradisional ini dikatakan berkesan dan sering diamalkan oleh gadis-gadis remaja pada zaman dahulu. Ambil beberapa helai daun sirih yang masih muda dan berdaun lebar. Letakkan minyak kelapa secukupnya pada daun sirih tersebut. Layurkan dengan menggunakan api lilin dan sapukan pada buah dada. Biarkan sehingga kering dan lakukannya secara rutin.




3. Kunyit, Madu dan Bawang Merah

Campurkan bawang merah dengan kunyit hidup yang telah dikisar halus serta madu sebagai krim. Kemudian sapukan krim tersebut sambil mengurut lembut payudara. Biarkan selama 30 minit dan lakukanya secaa teratur bagi mendapatkan hasil sepertimana yang anda impikan.



4. Labu

Labu juga dikatakan mampu membesarkan saiz payudara. Rebus labu tersebut hingga menjadi lembik. Lumatkan. Biarkan sejuk, kemudian sapukan pada seluruh payudara selama 20 minit. Lakukan dua kali seminggu.



Baca Juga: Khasiat Labu



5. Kacang Panjang

Gunakan tuala kecil, dan tuam payudara dengan air suam. Kemudian, ambil kacang panjang yang sudah dilumatkan dan sapu di seluruh permukaan payudara. Biarkan selama tiga jam, kemudian bilas dengan air sejuk. Lakukan tiga  kali seminggu.



6. Guna Minyak Ikan

Minyak ikan sangat bagus digunakan sebagai minyak untuk mengurut payudara. Sapukan pada payudara setelah mandi. Urut perlahan-lahan dan lakukanya secara rutin.


Pengambilan Soya
Soya serta produk makanan yang diperbuat daripada soya dikatakan sangat baik untuk membesarkan payudara. Kandungan estrogen semulajadi yang terdapat pada soya mampu memenuhi keperluaan hormon estrogen tubuh sehingga berupaya membesarkan payudara.

Kebaikan Susu
Sama juga seperti soya, susu juga  mengandungi estrogen semulajadi sehingga jika diambil secara teratur ia cukup baik untuk perkembangan payudara anda.

Kacang
Hampir semua jenis kacang kaya dengan kandungan zat besi dan serat. Ia mampu meningkatkan hormone estrogen dalam tubuh di mana hormone ini memainkan peranan penting bagi pertumbuhan payudara.

Pengambilan Rempah Ratus
Rempah ratus seperti kunyit, halia, lada, cengih dan aregano juga sangat bagus untuk membesarkan payudara. Jadi, perbanyakkan bahan-bahan ini pada masakan anda ya!


Gunakan Mesin Autobreast pump

Auto Breast Pump menggunakan teknologi vakum terkini untuk menegang dan menganjalkan payudara wanita.

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum payudara mengembangkan tisu payudara dengan mevakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran payudara, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum payudara didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah.

Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Read more: http://www.wom.my/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...