5 Tanda Si Dia Masih Ingat Kekasih Lama

Apabila menjalinkan hubungan cinta, ia merupakan sebuah memori yang indah ketika meniti saat bahagia. Jika hubungan tersebut putus di tengah jalan, ia amat sukar untuk diterima lebih-lebih lagi apabila terpaksa melupakan cinta yang sekian lama terbina. Ada sesetengah wanita tidak dapat melupakan teman lelakinya walaupun sudah menemui cinta baru.Kethui adakah kekasih anda suda melupakan kekasih lamanya atau belum.

Pura-pura Gembira
Dia cuba menaham kesedihan dengan berpura-pura gembira seperti tiada apa yang berlaku.
Tergesa-gesa menjalin hubungan serius
Ada yang ingin menutup perasaan berbelah bahagi dalam diri dengan tergesa-gesa ingin menamatkan zaman bujang bagi menyelamatkan keadaan selain membina komitmen baru.

Simpan gambar
Sukar untuk melupakan kenangan lama bersama bekas kekasih apabila masih menyimpan gambarnya.

Sering melakukan perbandingan
Apa jua yang kamu lakukan tidak dapat memuaskan hatinya apabila dia sering melakukan perbandingan diri kamu dan bekas kekasihnya.

Sikap berubah-ubah
Kadang kala layanannya cukup baik dan kadang kala sebaliknya. Sikapnya sukar untuk dibaca.

You all para wanita sekalian, kena jaga body, agar sentiasa cantik, mantap, ramping dan menawan, Kan you all nak mulakan hidup baru dengan jodoh yang baru, barang second kan... kenalah gilap balik kasi cun melecun macam anak dara.. .well lagi mantap dari anak dara tau...So admin nak share pakai la korset agar nampak lebih cantik dan menarik...Try islalisa corset





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...