5 Cara Memujuk Kekasih Yang Merajuk

Apa yang harus anda lakukan apabila kekasih anda merajuk? Ia bukanlah sesuatu yang mudah untuk menghadapi sedemikian kerana ia bergantung kepada situasi yang dialami pasangan tersebut. Tetapi anda boleh praktikkan 5 cara di bawah dalam dunia percintaan anda!


Ucapkan kata-kata manis
Tidak salah jika sekali sekala anda menggunakan kata-kata manis untuk menambat semula hati si dia. Kalau boleh, gunakan ayat power agar dia tersenyum sendirian.




Belikan hadiah
Walaupun bukan hari yang istimewa, anda boleh membuat kejutan dengan membelikannya hadiah yang disukainya agar dia terasa seperti dihargai.


Jelaskan perkara sebenar
Tidak salah jika anda berterus terang dengan situasi yang sebenar agar dia tidak tersalah anggap dan menerima kejujuran anda seadanya. Ini bagi membuktikan anda masih menyayanginya.


Minta maaf
Jangan sesekali meminta maaf ketika kekasih anda sedang marah. Biarkan kemarahannya reda terlebih dahulu.


Bersikap bertolak ansur
Ketepikan ego yang ada dalam diri anda. Anda haruslah bertolak ansur bagi menjernihkan keadaan dan anda akan nampak lebih bijak dalam mengendalikan keadaan yang keruh.

Paling penting jangan lupa pakai corset. Kalau perut nampak dah tak cantik, orang mengata plak... so please la pakai hokey....
Click sini islalisacorset.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...