Pengaruh K POP dan Dajjal illuminati

simbol Illuminati atau pemujaan setan dalam karyanya. Beberapa videoklip yang ditampilkan penyanyi asal negeri ginseng tersebut diyakini banyak tersebar tanda-tanda pemujaan setan yang tak disadari penonton yang menganggapnya sebagai seni.

Lucifer
Kim Jaejoong `JYJ`
Lucifer atau yang juga dikenal dengan Azazil merupakan nama untuk iblis. Sesuai dengan namanya, iblis yang dianggap sebagai makhluk kegelapan yang membuat manusia tersesat.

SHINee mengeluarkan karya bertajuk Lucifer 2010 silam. Jika diartikan dalam bahasa Indonesia, lagu tersebut seolah-olah menyatakan kecintaan terhadap sosok Lucifer.

"Bahkan, jika aku mencoba menghindarimu. Aku tak bisa menemukan tempat untuk bersembunyi. Aku terjebak olehmu. Bahkan, aku tak menyangkal kalau cinta kepadamu," sepenggal lirik Lucifer.

"Jika kau mengikatku dan menjebakku. Lalu cinta juga terikat. Masa depan juga terikat. Tidak dapat tumbuh lagi. Loverholic, robotronic, loverholic, robotronic. Mantra yang tak terbantahkan karena kau adalah Lucifer."

Beberapa videoklip tersebut bahkan dengan vulgar mengumbar simbol yang diyakini sebagai Illuminati, mulai dari kematian hingga wujud setan.

Rupanya tak hanya videoklip, beberapa lirik lagu K-Pop juga dianggap merupakan persmebahan untuk setan. Beberapa forum sempat mengulas mengenai karya penyanyi ternama yang terindikasi bagian dari illumintai.


Bbi Ri Bop A

Narsha dengan lagu Bbi Ri Bop A dirilis 2010 silam. Lagu ini dianggap memuja setan karena liriknya yang mengajak pendengar untuk mengikutinya ke suatu tempat yang dianggap indah, buaian surga. Tempat tersebut menjanjikan kebahagiaan, serta tanpa penyakit. Sayangnya, semuanya berakhir dengan mimpi buruk.




Ternyata banyak sekali tanda-tanda illuminati dan Dajjal dalam pengaruh KPOP. Tapi mengapa KPOP? ini adalah kerana Korea berdekatan dengan asia. Telemovie korea amat diminati di kalangan orang islam dia asia, termasuk di Malaysia, Indonesia dan Arab. Mereka sengan menggunakan kpop ini bagi menyebarkan pengaruh Dajjal untuk menghasut dan mengsihirkan terutama di kalangan orang islam untuk menyembah Dajjal. 
Lihatlah betapa ramai wanita muslimah yang bertutup labuh tapi menari mengikut rentak Kpop. Mereka tidak sedar apa yang mereka dengar adalah lagu menyembah iblis. Mereka rasakan mereka tidak buat apa-apa tapi sebenarnya mereka sedang menuju ke lembah maksiat yang paling besar iaitu SYIRIK. 
Hati-hatilah wahai wanita muslimah sekalian. Dajjal, Illuminati dan Freemason akan buat apa saja untuk menyesatkan orang Islam. 
Hentikan dari mendengar lagu KPOP, hentikan dari menonton kesemua video video clip syaitan atau anda akan disihir oleh mereka.


---------------iklan------------------
Anda mengalami Masalah Pengurusan Keewangan? Dapatkan khidmat konsultasi Takaful, Hibah, Wasiat dan Perancangan Persaraan secara percuma sebelum anda buat keputusan. Buat keputusan yang bijak! Survey dahulu.
Hubungi (Rahmah Financial Service Consultant) 014 6377649 atau tekan link bawah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...