Hujan Lebat Tiba-Tiba Datang Orang Asing Bergabung Dakwah


Hujan lebat pada hari itu, entah mengapa banyak kali juga Kak Rahmah tertinggal stesen keretapi, akibat kelalaian. Ini bukanlah kali pertama kalau Kak Rahmah di lalaikan oleh syaitan. 
Semenangnya golongan yang buat dakwah inilah paling dimusuhi oleh syaitan. Kak Rahmah lewat setengah jam di sesatkan dalam perjalan. Tak mengapalah redha dengan ketentuan Allah. Bila tiba, rasa teruja walaupun hujan ada saudara baru dari luar negara yang semangat berdakwah walaupun hujan. Masya Allah! ingatkan tak ramai yang keluar pergi street dawah. Mereka terdiri dari negara India, Myanmar dan USA. Sungguh indah aturan Allah.

ukhuwah fisabillah ๐Ÿ˜Š mereka bukan org sini tapi bersemangat berdakwah๐Ÿ˜Š
Itulah ukhwah sesama Islam

Bro what happen to the Rohingya?
Yes some of my relatives there. But all alhamdulillah fine for us ๐Ÿ˜Š

Kak Rahmah pecaya bro dari Mynmar itu sentiasa bersyukur๐Ÿ˜Š kita tak tahu apa yg dia alami.
Rata-rata org Islam dizalimi dan dianiya bilamana org islam berada dalam negara ูƒูุฑ ๐Ÿ˜Š mereka pasti ada kisah hidup sendiri yg buatkan mereka berjuang dalam medan dakwah




Sumbangkan untuk aktiviti-aktivit dakwah supaya lebih ramai umat Nabi Muhamad s.a.w. Percayalah dengan jalan dakwah pada non muslim, semua orang akan dapat keberkatan dan orang kafir yang benci Islam akan berkurang dan kita sama-sama dapat nikmat. Berdakwah itu adalah wajib, kita tak mampu lakukan dengan sumbangan. 

---------------iklan------------------
Anda mengalami Masalah Pengurusan Keewangan? Dapatkan khidmat konsultasi Takaful, Hibah, Wasiat dan Perancangan Persaraan secara percuma sebelum anda buat keputusan. Buat keputusan yang bijak! Survey dahulu.
Hubungi (Rahmah Financial Service Consultant) 014 6377649 atau tekan link bawah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...