Adakah kejadian tsunami Jepun 2019 tanda bakal keluarnya Dajjal?

source: abcnews.com


source: navytimes.com

source: rnz


Kejadian typhoon di Jepun adalah permulaan dari tanda-tanda Dajjal akan muncul. Jepun adalah negara yang pernah menjadi musuh kepada Amerika dan hingga sekarang Jepun sukar untuk tunduk dengan peraturan yang ditetapkan oleh Amerika Syarikat. Sebagaimana yang kita tahu siapa yang mengawal AS? sudah tentu Dajjal dan angkatan tenteranya.
Dajjal menggunakan kuasa HAARP yang merupakan teknologi high frequency yang dapat mendatangkan bencana alam. Angkatan tentera Dajjal juga adalah terdiri dari kalangan syaitan dan jin.

Di negara Jepun rata-rata negara ini adalah paling sedikit yang berugama Islam. Kalau ada pun ada tak ramai yang dapat mengimarahkan masjid. Oleh sebab itu lebih mudah untuk negara mereka di kawal oleh angkatan tentera Dajjal.

Kejadian yang sama typhoon di Jepun pada 2011, yang menyebabkan banjir dan tsunami yang dasyat, selepas beberapa bulan kita dapat tahud dari media youtube, HAARP adalah sangat aktif sewaktu kejadian ini berlaku.


---------------iklan------------------
Anda mengalami Masalah Pengurusan Keewangan? Dapatkan khidmat konsultasi Takaful, Hibah, Wasiat dan Perancangan Persaraan secara percuma sebelum anda buat keputusan. Buat keputusan yang bijak! Survey dahulu.
Hubungi Siti Rahmah (Financial Service Consultant) 014 6377649 atau tekan link bawah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...