Cara Kurus Cepat Dengan Pakai Korset


Nak turunkan berat badan, cara kurus dengan pantas secara semulajadi memang sangat sukar.
Bayangkan kita terpaksa menawan nafsu makan yang menjadi hobi dan cara kita hilangkan stress. Tambahan pula lambakan makanan yang sedap-sedap dipamerkan di instagram, facebook, buatkan sesiapa saja terliur. Tapi pada masa yang sama kita juga nak kurus, ramping, seksi dan menawan.
Jadi terciptakan pemakaian shaper atau korset yang memberikan harapan pada mereka yang nak kurus dengan pantas dan ingin turunkan berat badan. 




Kurus, ramping dan slim menjadi idaman setiap wanita dan majoriti lelaki di dunia. Sesiapa pun pasti tertawan dengan bentuk badan yang membentuk ramping umpana ombak yang menggiurkan. 
Runtuh hati ini bila melihat body yang cantik dan mantap.  Korset adalah antara pakaian khas utk mereka yang ingin kurus dan mendapatkan bentuk badan yang cantik . Nak beli korset seperti Premium Beautiful Korset, Korset Sajat, Korset Elken, Korset Cosway di Malaysia untuk kurang dan bentukkan badan? Bacalah ulasan ini sebelum melaburkan beribu-ribu ringgit. 


Ramai yang gilakan pakai korset ni, sebab ianya dapat berikan result yang instant. Bila dah hari-hari pakai, otak kita akan cepat faham yang kita lebih sukakan kecantikan bentuk badan dari makan. Perut pun tak berbunyi time nak makan dan lama kelamaan, Jadi kurus dan seksi.









Ada banyak jenis korset. Pilihlah korset yang dapat selesaikan masalah anda. Adakah anda punyai masalah perut buncit? Lengan berlemak dan meggeleber? Paha besar dan berlemak dan pinggang yang tak ada shape? Semuanya boleh diselesaikan dan berikan impak yang cepat. 
Tengoklah hasilnya. Sis yang badan plus size pun nampak seksi dan menggoda dengan adanya shape dan lemak tak nampak berlapis dan sekata. 

Ada juga orang yang pilih korset yang punyai kadar grip sederhana. Korset jenis ini bukannya boleh hilangkan lemak tapi lebih kepada mereka yang sudah kurus dan nak maintain shape dan keselesaan. 




Tips memilih korset cari korset yang ada dwi ikatan. Jadi anda akan nampak cepat perbezaan dari bentuk badan yang sebelum ni. Bentuk badan kita akan membentuk kita pakai korset yang ada double grip hook dan zip. 
Cantikkan walaupun sebenarnya gemuk. 


Korset ala jepun yang menggunakan spandex, nylon dan cotton bergetah yang berikan instant grip sekali sarung. Korset atau shaper ini boleh buatkan kurus dengan cepat. Lama kelamaan berat badan anda akan turun dengan semulajadi. 
Selamat mencuba





2 comments:

  1. ok i dah try memang terbaik la islalisa, yang penting ada banyak jenis boleh tukar2

    ReplyDelete
  2. Dah pernah cuba jenis yang zip zap tu, terbaikla bayangkan anak akak pun nak pakai korset.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...