Bengkung Sajat Best atau Lelaki Atau Perempuan

Ladies yang minat bengkung Sajat Sajad ini mostly teruja dengan lelaki yang punyai bentuk badan perempuan yang lentik.

Betul kah Sajat ini lelaki atau Khunsa?




Nak beli korset seperti Premium Beautiful Korset, Korset Sajat, Korset Elken, Korset Cosway di Malaysia untuk kurang dan bentukkan badan? Bacalah ulasan ini sebelum melaburkan beribu-ribu ringgit.

Korset merupakan pakaian yang direka khas untuk membuat perut, pinggul malahan dada wanita tampak lebih kecil dan tubuh kelihatan seperti langsing bagi si pemakainya. Ia telah digunakan berabad lama dahulu terutamanya di dunia fesyen. Persoalan yang sering timbul oleh orang ramai tentang penggayaan korset adalah adakah ia berkesan untuk membuang lemak di badan dan dalam erti kata lain mengurangkan berat badan?

**khas utk wanita saja boleh click  "Baca Lagi"




Walaupun punyai bentuk badan ala lelaki. Sajat Pakai korset sajad secara berterusan boleh juga membentuk badan dan pinggang yang ramping. Antara ramai yang menggemari korset sajat suka pada pemakaian bengkung. Jadi para wanita sememangnya ada bentuk tersendiri pun boleh dapatkan bentuk badan ala sajat sajad yang menarik dan ramping dengan lebih pantas dan mudah hanya dengan pakai korset secara berterusan dan konsisten.

Selain dari korset fokus pada bentuk badan yang ramping. Perempuan ni ada banyak masalah lain seperti lemak di bahagian peha, kaki

Jadi ada banyak lagi jenis korset atau bengkung yang boleh selesaikan masalah anda semua.


Bengkung tradisional, lilit lilit ini susah nak pakai tapi masih lagi popular di kalangan orang kampung. Ianya mudah di pakai, jimat dan sukarnya msa nak ke tandas dan tidur pun kurang selesa. 


Korset elken juga diminati ramai orang. Kalau ada duit lebih, apa salahnya beli korset yang harga ribuan ringgit. Hasilnya badan akan jadi lebih ramping dan yang paling penting ramai orang suka pada korset elken adalah kerana korset elken ini selesa di pakai. Orang yang punyai berat badan 150kg pastinya sukar nak cari size yang sesuai, korset elken. 


Ada juga memilih korset Cosway yang berikan material yang sedap di pakai. Ada 2 pieces dan juga ada yang sekali sarung. Korset Cosway boleh didapati di outlet Cosway dan juga agen korset Cosway. Ada ramai yang suka pada korset yang punyai dua lapisan cengkini kau...


Kalau di negara barat korset sudah lama terkenal dengan era Victoria, sebab itu kita tengok zaman Cinderella semua perempuan pakai korset. Pinggang nya memang lah sangat ramping. Mana-mana lelaki pun akan pandang dua kali. 


Ada juga yang menyukai girdle yang punyai ikatan hook. 
Korset yang full body dengan berlengan. Sekali sarung dan punyai lobang di bahagian bawah bagi memudahkan ke toilet. 


Korset dan bra sekali sarung juga ada di pasaran. Memang nampak seksi kalau pakai korset dan bra sekali gus kan Apa yang penting korset ini dapat selesaikan maslaah di bahagian perut dan memudahkan pakai. Rasa selesa begitu...

Ada juga mereka yang suka jenis kain silky. Kain jenis sutera licin dan spandex. Korset 2 piece berlengan dan girdle. Boleh dipakai berasingan atau satu suit. Memang mantap you all. 

Mereka yang ada masalah lengan saja, boleh pakai korset yang macam ni, korset fit berlengan dan boleh support tulang belakang agar tak nampak bongkok. 

Ini pula korset Wacoal yang berjenama di Jepun. Korset ini ada dua piece dan yes, selesa babe. Saya suka jenis korset yang ada 2 piece ini, sebab ianya lebih jimat dan boleh pakai top atau bottom girdle ikut rasa kesesuaian dan keseleseen masing-masing. 

Ok selamat mencuba. Nak tengok banyak korset boleh 








1 comment:

  1. Sajat tu laki ke pompuan hahahaha... dah tahu jawapannya kat youtube dia sendiri yang mengaku jantina nya lelaki kekke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...