3 Tips Rancang Buat Rumah Terbuka

Apakah persediaan yang harus dilakukan untuk membuat rumah terbuka? Anda haruslah mempunyai perancangan yang sebaiknya untuk menjamu para tetamu yang datang ker umah terbuka anda! Ikuti tips yang dikongsikan di bawah!

Makanan
Anda boleh memilih untuk memasak atau menggunakan perkhidmatan katering agar lebih mudah. Ia bergantung kepada bajet anda. Pastikan anda tahu apa menu yang ingin dihidangkan kepada para tetamu. Kalau boleh, biarlah makanan berlebihan sedikit daripada berkurangan. Elakkan pembaziran.

Jemputan
Aturkan masa kedatangan untuk setiap sesi. Contohnya saudara mara pada sebelah pagi, rakan-rakan pada sebelah petang agar anda tidak terkejar-kejar untuk melayan tetamu yang datang. Anda haruslah tahu bilangan jemputan agar anda tidak kelam kabut apabila semua berkumpul dalam satu masa.

Duit Raya
Anda harus tahu bajet tetamu yang datang membawa kanak-kanak. Ikut kemampuan diri. Jangan sesekali mengikut trend. Rancang lebih awal berapa duit raya yang ingin diberikan.

Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara anda agar nampak lebih seksi you... klik klik facebook https://www.facebook.com/islalisacorsets/
 untuk mantapkan payudara anda dengan cara yang selamat dan berkesan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...