5 Tempat Rock Climbing Di Malaysia

Adakah anda peminat aktiviti rock climbing. Kini tempat untuk melakukan aktiviti ini bukan hanya terdapat di ibu negara sahaja. Malah ia kii sudah semakin berleluasa di seluruh Malaysia. Di sini kami sertakan 5 tempat rock climbing yang menjadi tumpuan para pengunjung!

MadMonkeyz Climbing Gym, Wangsa Maju, Kuala Lumpur
Ia merupakan gimnasium tertutup di mana tembok yang dibina adalah mengikut tahap anda dan ada satu hari untuk promosi Ladies Night.

Camp 5, Petaling Jaya
Ia terletak di 1Utama Shopping Center iaitu 270 darjah panorama bandar. Ia merupakan tempat yang popular di seluruh Malaysia.

Sabah Indoor Climbing Centre, Kota Kinabalu, Sabah
Anda akan dapat mengalami cabaran dari mula ke tahap yang lebih mencabar. Manakala anda boleh melakukan cabaran lebih jauh berbanding sebelumnya.


Rockworld, Kulai, Johor Bahru
Rakyat Johor tidak perlu lagi turun ke ibu negara untuk melakukan aktiviti rock climbing kerana mereka boleh ke Indahpura Sports City.

Climb Asend, Kuching, Sarawak
Dapatkan pakej Climb Discovery jika anda seorang pemanjat baru dimana anda akan diajar asas-asas rock climbing. Bersedia untuk berhadapan dengan dakian yang lebih sukar.

Jom kita bersenam. Pemakaian sport bra mampu berikan semangat, feel dan keselesaan yang berganda pada mereka yang aktif bersenam. Cubalah Islalisa Sport Bra. Dah ramai yang cuba, memang akan pilih sport bra untuk pakaian harian mereka. Selesa, sakit tengok dan sakit belakang pun hilang. Pilihalah sport bra pilihan anda.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...