4 Sebab Mengapa Perempuan Bela Kucing

Membela kucing bukanlah sesuatu perkara yang mudah. Mungkin secara mata kasar ia nampak mudah. Tetapi ada beberapa yang perlu dititikberatkan. Tahukah anda mengapa perempuan suka membela kucing? Antara sebab-sebabnya adalah:

Bentuk Sikap Tanggungjawab
Anda perlu menitik beratkan soal kebersihan, pemakanan dan juga imunisasi kucing. Anda juga boleh melatih kucing anda untuk membuang najis ditempat yang disediakan di mana anda sendiri harus berdisiplin dan komited dalam perkara ini. Lebih-lebih lagi jika anda membela anak kucing.

Dimurahkan Rezeki
Niatkan membela kucing sebagai sedekah. Ini kerana Allah SWT akan melipatgandakan pulangan dengan rezeki yang melimpah ruah. Kucing adalah haiwan yang memiliki perasaan dan kucing juga boleh mengadu dengan Allah SWT.

Terapi Mental Yang Baik
Ia merupakan terapi di mana kucing mampu menjadi teman anda di kala sunyi apabila anda berinteraksi dengannya. Malah ia juga mampu mengurangkan tekanan pada diri anda serta meningkatkan kesejahteraan diri di samping mendidik anda bersikap bertimbang rasa, menghormati dan sebagainya.

Pupuk Kasih Sayang
Sememangnya kucing sangat menyayangi tuannya tanpa had. malah kucing mempunyai deria bau yang tajam berbanding manusia kerana ia mampu mengenal pasti sel-sel kanser di dalam tubuh tuannya. Malah kucing akan pastikan rumah tuannya bersih.

Mantapkan Payudara Dengan Pantas dan Selamat
Click http://feredeabeauty.blogspot.my


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...