Monday, April 17, 2017

5 Cara Senaman Masa Mengandung

Walaupun anda kini berbadan dua, anda harus melakukan senaman bagi menstabilkan kesihatan fizikal dan juga mental anda. Senaman apa yang sesuai untik wanita mengandung?

Pilates
Sememangnya senaman pilates mensasarkan otot-otot lemah ketika hamil. Ia menguatkan perut dan otot lantai pelvis, bahagian tubuh anda yang dikenali sebagai teras stabil.


Berenang
Berenang boleh membantu anda mengurangkan bengkak kaki jika anda mengalaminya ketika hamil.

Yoga
Senaman yoga lebih lembut berbanding senaman lain di mana ia membantu mengekalkan kekencangan otot dan membuat anda fleksibel dan memperbaiki postur anda.

Senaman Lantai Pelvik
Ia membantu menguatkan otot-otot pelvik. Malah ia bukan hanya sesuai untuk ibu hamil tetapi untuk semua orang.


Berjalan
Kerap berjalan adalah salah satu senaman untuk jantung. Tetapi berjalan laju mampu memberi kecergasan kepada anda.

Jom kita bersenam bersama dan tingkatkan motivasi dan energi mulakan hidup dengan lebih sihat cergas.. Pemakaian sport bra mampu berikan semangat, feel dan keselesaan yang berganda pada mereka yang aktif bersukan. Cubalah Islalisa Sport Bra. Dah ramai yang cuba, memang akan pilih sport bra untuk pakaian harian mereka. Selesa, sakit tengok dan sakit belakang pun hilang. Pilihalah sport bra pilihan anda. 








No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas