3 Jenis Aerobik Yang Paling Trending


Sebagaimana yang diketahui, aerobik adalah salah satu jenis olahraga yang paling popular di kalangan masayarakat lebih-lebih lagi ia menggunakan muzik selain daripada peralatan. Ini kerana aerobik mampu meningkatkan denyutan jantung dalam jangka masa tertentu di samping membakar kalori dan lemak dengan lebih cepat.


Step aerobik 

Jenis step aerobik ini adalah yang berisiko rendah di mana ia menggunakan step bench. Ia mampu membantu seseorang untuk mengurangkan berat badan serta menguatkan bahagian bawah tubuh.




Aerobik kickboxing 

Dalam melakukan aerobik ini, ia memberi impak yang sangat besar pada tubuh kerana efektif dalam menurunkan berat badan. Ini kerana ia mampu meningkatkan stamina yang lebih lama dengan membakar 800 kalori dalam masa satu jam.



Aerobik air (water aerobics)

Aerobik ini mampu membakar kalori dengan lebih cepat kerana gerakannya melawan kekuatan air. Ia sememangnya aerobik yang berisiko rendahdi samping mampu meningkatkan kesihatan secara keseluruhan.

Pemakaian sport bra mampu berikan semangat, feel dan keselesaan yang berganda pada mereka yang aktif bersukan. Cubalah Islalisa Sport Bra. Dah ramai yang cuba, memang akan pilih sport bra untuk pakaian harian mereka. Selesa, sakit tengok dan sakit belakang pun hilang. Pilihalah sport bra pilihan anda.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...