3 Teknik Senaman Hilangkan Lemak Muka


Lemak bukan sahaja terdapat pada badan, ia juga boleh berlaku pada muka. Tahukah anda bagaimana untuk menghilangkan lemak muka? Praktikkan 3 teknik ini untuk tampak cantik dan menawan.






Senaman Pipi
Letakkan jari pada pipi anda dan tekan sambil senyum sebesar yang mungkin.  Lakukan 10 hingga 25 ulangan setiap set. Boleh buat 4 hingga 5 set sehari.

Senaman Rahang
Pernahkah anda dengar tentang 'yoga face'? Ia dikenali sebagai senaman muka atau rahang yang mampu merengangkan otot-otot wajah di samping mengecilkan pipi, mengurangkan masalah kulit berkedut di wajah serta menganjalkan kulit.


Bibir
Muncungkan bibir anda tanpa menggerakkan muka ke kiri dan ke kanan seperti hendak bercium. Lakukan gerakan tersebut sebanyak 20 kali dalam 4 hingga 5 set sehari.

Inginkan keselesaan ketika melakukan tarian Zumba? Dengan kainnya yang tahan lasak, ia tidak panas apabila dipakai. Anda boleh cuba sport bra Islalisa sekarang! 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...