3 Teknik Mudah Hamil Dengan Cara Saintifik


Pasangan yang telah mendirikan rumah tangga pasti inginkan zuriat. Malah terdapat juga pasangan yang sukar mendapatkan zuriat. Tetapi kini terdapat pelbagai cara untuk meningkatkan kesuburan tidak kira bagi lelaki mahupun wanita. I bergantung pada pilihan, usia dan tempoh ketidak suburan. Anda boleh mencuba 3 teknik mudah hamil dengan cara saintifik yang kami paparkan di bawah:
Rawatan Kesuburan
Proses persenyawaan di luar rahim atau lebih dikenali sebagai rawatan IVF di awalnya dahulu disebut tabung uji ternyata memberi sinar harapan kepada pasangan berkahwin yang sukar mendapat zuriat. Ia adalah proses mengeluarkan telur daripada ovari dan digabungkan dengan sperma dalam ceper kultur makmal. Persenyawaan berlaku di dalam ceper ini sebelum disuntik kembali ke dalam rahim si ibu. 


Pembedahan
Jika wanita mempunyai masalah dengan tiub fallopio atau lelaki yang saluran ejakulatori tersekat, mereka boleh memilih untuk melakukan pembedahan iaitu dengan penggunaan Assisted Reproductive Technologies (ART). Ia mampu untuk memperbetulkan punca kemandulan.


Supplemen DHEA
Supplemen DHEA didakwa dapat membantu dalam pelbagai keadaan , termasuk kekurangan testosteron, penuaan dan kemandulan. DHEA atau Dehydroepiandrosterone, adalah hormon semula jadi di dalam badan. Ia dihasilkan oleh kelenjar adrenal. Penyelidikan telah menunjukkan supplemen yang boleh memberi harapan baru kepada wanita yang menjalani rawatan kesuburan.

Pakai korset ini, bentuk badan you all akan terbentuk dengan cantik dan perut akan tampak ramping. Jadi, baru la cantik nak berfoto dan sebagainya.

Klik http://islalisacorset.com











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...