3 Sebab Mengapa Perut Anda Tidak Terbentuk Dengan Cantik Walaupun Bersenam


Anda rajin bersenam tapi perut anda masih tidak terbentuk dengan cantik? Apakah kemungkinan yang berlaku? Walaupun anda melakukan rutin senaman setiap hari, anda harus tahu sebab utama yang anda hadapi. Jom, ikuti 3 sebab utama tersebut.


Tiada Tumpuan Kepada Pembinaan Otot
Untuk membina perut yang cantik, anda haruslah menjaga berat badan anda. Jangan mengangkat dengan ringan dan bergerak terlalu cepat. Lakukan 6 hingga 12 reps dengan tempoh rehat antara set adalah 60 hingga 90 saat.


Tidak Lakukan Senaman Perut
Anda harus fokus senaman seluruh badan kerana ia melibatkan banyak otot bagi meningkatkan pembakaran lemak dalam badan. Ini kerana anda tidak perlu hanya fokus pada satu otot untuk satu hari.


Tiada Tumpuan Pada Bahagian Belakang
Jarang sekali kita akan terfikir untuk lakukan ketika bersenam iaitu fokus pada bahagian belakang. Senaman untuk menegakkan tulang belakang mampu menyelaraskan psotur anda di mana ia akan membuatkan anda kelihatan lebih ramping dan yakin.

Jom kita bersenam. Pemakaian sport bra mampu berikan semangat, feel dan keselesaan yang berganda pada mereka yang aktif bersenam. Cubalah Islalisa Sport Bra. Dah ramai yang cuba, memang akan pilih sport bra untuk pakaian harian mereka. Selesa, sakit tengok dan sakit belakang pun hilang. Pilihalah sport bra pilihan anda.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...