5 Bahagian Tubuh Suami Yang Ramai Isteri Suka




Hubungan bersama pasangan bukan hanya melibatkan sentuhan pada bahagian intim sahaja. Terdapat lima bahagian pelik yang wanita suka yang selama ini mungkin anda tidak tahu. Bahagian apa agaknya itu?

Parut
Baru nampak ‘jantan’ bila ada parut. Itu pandangan pakar terapi seksual dari Michigan, James Syeridan tentang lelaki yang mempunyai parut. Parut kebiasaannya sinonim dengan kaum lelaki dan dianggap sebagai lambang kejantanan. Ia juga secara tidak langsung menunjukkan lelaki tersebut adalah lelaki yang aktif dan tidak mudah tewas apabila berada di ranjang.



Kepala Botak
Untuk lelaki yang mengalami masalah rambut atau malas menghabiskan masa berfikir tentang penjagaannya, gaya botak adalah pilihan sesuai. Ramai wanita mengakui lelaki botak juga memiliki keseksian tersendiri. Malah, menurut James Syeridan, berdasarkan kajiannya, lelaki botak nampak lebih maskulin dan dominan.


Rongga Peluh
‘Bau ketiak; adalah perkataan yang paling ditakuti lelaki, terutamanya ketika mereka dikelilingi kaum wanita. Namun tahukah anda peluh lelaki jika ‘dimanfaatkan’ sepenuhnya mampu mencipta aura sensual tersendiri?

Melalui kajian Doktor Laura Berman, Ph.D dari Amerika, “Isteri perlu megambil peluang untuk berasmara dengan suami ketika pada awal tempoh peluhnya dirembeskan kerana peluh lelaki memiliki bau asli yang boleh merangsang nafsu berahi.” Jangan bila sudah peluh banyak pula baru nak foreplay kerana ketika itu peluh sudah mengeluarkan aroma yang kurang menyenangkan!


Ketiak
Memang benar bau badan mudah terhasil daripada bahagian ketiak khususnya. Namun, ketiak adalah antara susuk tubuh yang paling digemari wanita. Melalui kajian Bahagian Biologi Manusiadi Universiti Pennsylvania, Amerika, bau dari ketiak lelaki membantu wanita menurunkan tekanan, memberikan ketenangan dan melancarkan perjalanan haid. Malah, kajian itu juga mendapati bulu diketiak lelaki sewajarnya dibiarkan lebat kerana ketiak berbulu ini mampu menyumbang kepada peningkatan ghairah wanita.


Kuku

Buat lelaki, pastikan kuku kaki dan tangan kamu pendek dan bersih. Walaupun bersaiz kecil, kuku yang panjang dan tajam mampu mencederakan bahagian sensitif tubuh isteri dan ini boleh mengakibatkan hilangnya ‘selera’ si isteri untuk terus berasmara.

You all kalau nak nampak ramping, mantap click sini hokay...
Pasti husband you senang nak dengar pendapat you... sebab perempuan tahu jaga body, suami senang nak dengar cakap...click sini http://islalisacorset.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...