Tampar Wajah 50 Kali, Rahsia Kulit Cantik Wanita Korea!


Tidak dapat dinafikan kulit wanita Korea antara yang tercantik. Memang cemburu melihat kulit wajah mereka yang lembut, putih dan bebas cela.
Walaupun wanita Korea terkenal dengan pembedahan plastik, namun ia hanya untuk mendapatkan wajah yang cantik je. Ia tidak membuatkan kulit nampak cantik.


Apa rahsia kulit mereka cantik dan bersih? Baru-baru ini rahsia kulit cantik wanita Korea terbongkar.

Rahsia untuk mendapatkan wajah cantik adalah dengan menampar wajah sebanyak 50 kali dengan tujuan untuk melancarkan aliran darah.

Ini antara teknik paling popular di Korea. Mereka sanggup menahan rasa sakit sakit. Aliran darah yang lancar dan baik akan menjadi tona warna pada kulit menjadi lebih sekata dan cantik.



Mesti ramai yang tak sanggup melakukannya. Tampak wajah sekali dua mungkin tiada masalah, tapi untuk 50 kali ianya memang menyakitkan.


Tapi kalau nak tahu, semakin kuat tamparan, kulit wajah akan jadi lebih cantik!

Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara you alls agar nampak lebih seksi you... klik feredeabeauty.blogspot.my untuk mantapkan payudara you alls dengan cara yang selamat dan berkesan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...