PK24 Natural 24-Hour Vaginal Tightening Cream

 pk24…pk24…pk24

pk24 adalah yang pertama dan hanya diuji secara klinikal, anti-penuaan krim peremajaan faraj digubal untuk hidrat dinding vagina dalaman dan mewujudkan kemudaan dan mengetatkan. pk24 adalah campuran yang selamat dan proprietari bahan-bahan, yang dikeluarkan di Amerika Syarikat untuk memastikan kualiti yang selamat.


Krim ini adalah:
. Ringan dan tidak menjengkelkan
. Mudah untuk digunakan
. Cepat bertindak dan tahan lama



Mengapa menggunakan pk24?
kelonggaran faraj, peningkatan diameter dalaman dalam faraj, boleh menyebabkan kekurangan geseran yang mengurangkan sensasi dan kepuasan. Dianggarkan 30 juta wanita Amerika mengalami gejala kelonggaran faraj akibat melahirkan anak, penuaan atau nada otot lemah. Ini selalunya bermakna bahawa wanita tidak lagi mengalami keseronokan yang sama dari hubungan yang mereka pernah lakukan, dan ia sering mengambil masa lebih lama untuk mencapai orgasme. Dengan mengurangkan dimensi dalaman faraj dan sementara kembali kepada lebih keadaan "muda", kepuasan seks bagi wanita dan pasangannya boleh sangat dipertingkatkan.

Fungsi pk24?
Campuran proprietari bahan-bahan yang dirumus untuk hidrat dinding dalaman faraj yang mencipta kesan mengetatkan yang boleh meningkatkan keseronokan seksual.

Bahan-bahan yang terdapat dalam pk24?
Aloe barbadensis daun, ekstrak tumbuhan yang menenangkan , glycerin, bahan pelembap semula jadi  dan tawas kalium, mineral semula jadi , natrium sitrat , anti-antioksidan dan pengawet semula jadi , peg-75 untuk wangian , sucralose untuk rasa dan Methylparaben dan proplyparaben , pengawet biasa yang larut air. Semua bahan-bahan GRAS memenuhi piawaian.


Selamatkah pk24?
Produk ini telah menyiapkan ujian klinikal di Amerika Syarikat untuk menilai keselamatan untuk wanita. Apabila digunakan seperti yang diarahkan, pk24 tidak menghasilkan kesan sampingan . Walau bagaimanapun, pk24 tidak digalakkan untuk digunakan jika anda mengalami sebarang gangguan faraj dan tidak bertujuan untuk merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit .

Cara menggunakan pk24?
pk24 digunakan dengan meletakkan sedikit pada jari telunjuk dan perlahan-lahan mengurut di dinding dalaman faraj. Bahan-bahan dalam pk24 direka untuk hidrat dinding dalaman faraj untuk kesan mengetatkan yang meningkatkan keseronokan seksual. Kesan ketat dapat dirasai dalam masa 10 minit selepas penggunaannya dan boleh bertahan selama 24 jam. Mandi, senaman dan aktiviti rutin yang lain tidak akan memberi kesan sampingan.

Apakah keputusan?
Wanita yang ingin optimum dalam kepuasan sensual dan seksual melaporkan manfaat yang besar. pk24 memberi kemudaan diingini ke bahagian peribadi penting dalam badan, memperbaharui rasa keyakinan seksual dan kuasa. Dalam ujian klinikal, 89% dilaporkan tahap peningkatan rangsangan seksual semasa aktiviti seksual atau persetubuhan. Ramai yang mengatakan bahawa pk24 telah meningkatkan keintiman dengan pasangan mereka.

Kelebihan?

Wanita yang menggunakan pk24 telah menunjukkan semangat baru untuk daya hidup seksual dan memperkasakan.. Peningkatan tahap keintiman, meningkatkan rangsangan rasa diri muda dan meningkatkan keyakinan seksual.




Jom sama-sama kita jaga miss-v kita... :-)
Lebih SELESA dan SELAMAT digunakan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...